۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
قدوسی:

بهنام پیشرو کیش به تعهدات پایبندخواهدبود

دی اسپورت: مشاور ویژه سرپرست باشگاه نفت گفت: شرکت بهنام پیشرو کیش به تعهدات پایبند خواهد بود و برخی موانع و برخی مشکلات اقداماتی ویژه ای در این راستا انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۵۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حسین قدوسی افزود: شرکت بهنام پیشرو کیش طی این مدت اقدامات بسیاری انجام داده و به تمامی تعهدات خود پایبند است اما در این میان مشکلات و موانعی وجود داشته که با رفع آنها اتفاق دیگری نیز رخ خواهدداد. درباره پرداخت بدهی ها باید گفت با بخشی از طلبکاران توافقاتی شده و بدهی ها تعیین تکلیف شده و برخی از بدهی ها به واسطه تشکیل پرونده در کمیته انضباطی فدراسیون پرداخت آن منوط به بررسی حقوقی خواهد بود و درباره سایر بدهی ها نیز با دریافت اسناد تکمیلی و همچینن برخی موانع اقدام خواهد شد در این باره مشکلی وجود نخواهدداشت و طلبکاران مطمئن باشند همه چیز حل خواهد شد و مالکان نفت از جنجال پرهیز کرده و تمایل ندارند پاسخ برخی جنجال ها را داده باشند.

وی در ادامه گفت: اتفاقات بسیاری رخ داده اما شرکت بهنام پیشرو کیش با سعه صدر برای تلاش مسایل است و سعی دارد به گونه ای عمل کند که به تیم آسیب وارد نشود ناگفته های بسیار وجود دارد اما تلاش ما بر این است که مسایل را به گونه ای حل کنیم که حواشی برای تیم ایجاد نشود و امیدواریم آنهایی که به نفت تعلق خاطر داشته و دارند ایمان داشته باشند که با رفع مشکلات مطالبات آنها نیز پرداخت خواهد شد و مشکلی به وجود نخواهد د اشت.

قدوسی در پایان گفت: بخش خصوصی در شرایطی در فوتبال ایران فعالیت می کند که همگان می دانید درآمدزایی موانع زیادی دارد و آنهایی که اقدام به تیم داری می کنند باید از جیب شان هزینه کنند و امیدواریم اقداماتی انجام نشود که موجب بروز هرچه بیشتر دردسر برای خش خصوصی شده و آنهایی که تمایل در فعالیت در فوتبال را دارند را دلسرد کنند. تاکید می کنیم ناگفته های بسیاری وجود دارد و از سوی دیگر تاکید داریم که مطالبات همه پرداخت خواهد شد و همه به حقشان خواهند رسید و این منوط به صبوری و آرامش دوستان است و مطمئن باشند با هیاهو و سروصدا اتفاقی رخ نمی دهد و با رفع برخی موانع و مشکلات اقدامات جدی تری برای تسویه با طلبکاران انجام خواهد شد و مشکلات یکی پس از دیگری از سر راه برداشته می شود.