۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
اولیایی:

افتخاری افشارزاده چند ورژن پایین تر است

دی اسپورت: مدیرعامل سابق استقلال گفت:اگر قرار بود افتخاری به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شود که خود افشارزاده بود.
کد خبر: ۴۶۲۰۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، سید کاظم اولیایی در خصوص اتفاقات اخیر مدیریتی در استقلال اظهار داشت:  اصرار به تکرار به اشتباهات ایجاد شائبه می کند و این سئوال پیش می آید که شاید واقعا یک خبری هست که اینقدر بر چنین تفکراتی اصرار می شود. ساختار در شرکت تجاری که باشگاه نیز به همان شکل اداره می شود این است که یک مجمع باید وجود داشته باشد و این مجمع هیات مدیره ای داشته باشد و هیات مدیره مدیرعامل را انتخاب کند که این مدیرعامل مصوبات هیات مدیره را به مورد اجرا بگذارد.

وی ادامه داد: اصرار به اجرا نکردن یک رویه منطقی و در آوردن مکرر یک اسم از قوطی نشان می دهد که یا هیات مدیره ای که منصوب کرده ایم را قبول نداریم و آنها معتبر نیستند و یا برنامه ای داریم که فقط خودمان از آن خبر داریم. این که سرپرست استقلال ابتدا و خارج از جلسه هیات مدیره انتخاب شود و بعد قرار باشد که در جلسه هیات مدیره برای مدیریت وی تصمیم گیری شود یک رویه کاملا اشتباه است.

مدیرعامل پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار بود افتخاری به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شود که خود افشارزاده بود. افتخاری یک مدلی از افشارزاده است با چند ورژن پایین تر. اگر قرار بود با مدیری با استاندارد های افتخاری که از دوستان من است و احترام زیادی برایش قائل هستم اداره کنیم، با همان افشارزاده کار را دنبال می کردیم و اینطور استقلال را به هم نمی ریختیم. واقعا از دست  افتخاری چه کاری برای استقلال بر می آید که از دست افشارزاده بر نمی آمد؟

اولیایی افزود: با این رویه که من در استقلال می بینم واقعا هیچ تضمینی نیست  که تا دو سه روز آینده همین  افتخاری هم همچنان در استقلال سمت داشته باشد.شاید تا پایان هفته سرپرست جدیدی برای استقلال منصوب شود.