۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

جباری:در دیدار های آینده قطعا بهتر می شویم

دی اسپورت:در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته اول نفت مسجدسلیمان توانست در یک دیدار برتر مقابل ایرانجوان بوشهر با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی برسد.
کد خبر: ۴۶۲۸۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت", در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته اول نفت مسجدسلیمان توانست در یک دیدار برتر مقابل ایرانجوان بوشهر با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی برسد.
رضا جباری زننده گل اول نفتیهاعلاوه بر پنالتی منجر به گل خود باعث ده نفره شدن بوشهریها در نیمه اول شد و در ادامه بازی بارها هم تیمی های خود را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد.
جباری در خصوص این دیدار گفت: بازی ابتدایی لیگ بود. تیم ما هم همانند تیم های دگیر هنوز به شرایط کامل آمادگی نرسیده است. اما خداروشکر توانستیم با یک نتیجه خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در دیدارهای آینده قطعا بهتر خواهیم شد و نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.
وی در خصوص بازی خوب خود گفت: لطف خدا بود. تمام تیم خوب کار کرد و من هم جزیی از تیم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم.
وی درخصوص صحنه پنالتی و صحنه مشکوک به پنالتی گفت: پنالتی مشخص بود که داور به درستی اعلام کرد. به اعتقاد من صحنه دوم هم یک پنالتی کاملا مشخص بود که به نظر می‌رسید داور بازی به دلیل اینکه یک پنالتی بر روی من اعلام کرد, در آن صحنه لا تیم حریف مدارا کرد.



ترند های روز