۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

معمای پیچیده گولچ

دی اسپورت:برای سومین بازی متوالی نام آنتونی گولچ مدافع استرالیایی- کروات پرسپولیس از لیست 19 نفره خط خورد تا او حتی روی نیمکت تیمش ننشیند.
کد خبر: ۴۶۳۴۱

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":برای سومین بازی متوالی نام آنتونی گولچ مدافع استرالیایی- کروات پرسپولیس از لیست 19 نفره خط خورد تا او حتی روی نیمکت تیمش ننشیند.

 برای سومین بازی متوالی نام آنتونی گولچ مدافع استرالیایی- کروات پرسپولیس از لیست 19 نفره خط خورد تا او حتی روی نیمکت تیمش ننشیند.

 

حالا این سوال برای هواداران و رسانه‌ها ایجاد شده که پرسپولیس 200 هزار دلار داده تا بازیکنی خارجی بیاورد و روی سکو بنشاند؟ پیش از این شنیده می‌شد برانکو از عملکرد این بازیکن راضی نیست- یا به عبارتی او را نمی‌خواسته - و قصد دارد کنارش بگذارد اما ظاهرا باشگاه قادر به بیرون کردن این بازیکن از لیستش نیست.

 

دیروز برانکو تلویحا به این نکته اشاره کرد که کنار گذاشتن گولچ به این راحتی‌ها نیست. با این حرف مشخص شد او و باشگاه مدافع بلند قامت شان را نمی‌خواهند اما راه کنار گذاشتنش را بلد نیستند . به هر حال داستان استفاده نکردن از گولچ تبدیل به معمایی شده که ابعاد مجهول بسیاری دارد . برخی می‌گویند پرسپولیس او را کنار نخواهد گذاشت اما به این بازیکن بازی هم نمی‌رسد چرا که داستان‌های عجیب و غریبی درباره‌اش وجود دارد.

 

همه اینها در حالی است که طی روزهای گذشته مبلغ پیش‌قرارداد این بازیکن هم با حضور در باشگاه به وی پرداخت شده تا معادله حضور یا جدایی او از پرسپولیس پیچیده‌تر از قبل شود. از طرفی پرسپولیس به مدافع میانی نیاز دارد و رفتن گولچ هم دست برانکو را در این پست خالی می‌کند.

 

 

منبع:بانک ورزش