۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

امیر تهمورثی : مستحق باخت نبودیم

 تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در اولین دیدار خود از هفته اول رقابتهای لیگ یک کشور مهمان نفت مسجد سلیمان بود که متحمل شکست سه بر صفر در این دیدار شد که در همین خصوص از امیر تهمورثی کاپیتان این تیم نظراتش را در خصوص بازی دیروز جویا شدیم.
کد خبر: ۴۶۳۹۸

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت" ، تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در اولین دیدار خود از هفته اول رقابتهای لیگ یک کشور مهمان نفت مسجد سلیمان بود که متحمل شکست سه بر صفر در این دیدار شد که در همین خصوص از امیر تهمورثی کاپیتان این تیم نظراتش را در خصوص بازی دیروز جویا شدیم.

 

تهمورثی در خصوص این بازی به خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی بدی نبود و ما متأسفانه مستحق این باخت نبودیم و خوشبینانه بازی می توانست مساوی تمام شود و تیم نفت تیمی نبود که بتوانست به ما سه گل بزند که اشتباه دفاع راست ما منجر به پنالتی شد که البته آقای زارعی پست تخصصی اش این منطقه نبود و اخراج اشتباه وی باعث شد روحیه بچه های ما با توجه به جوان بودنشان پایین بیاد و کنترل بازی از دست ما خارج شود.

 

وی در خصوص داوری این دیدار هم افزود: داوری راضی کننده نبود و بیشتر صحنه های 50 ، 50 را بسود حریف سود می زد و در صحنه ای که پنالتی اعلام کرد ، طبق قانون جدید چون توپ روی هوا و در گوشه محوطه بوده نمی توانست پنالتی باشد و اینکه اصلاً مستحق دریافت کارت قرمز نبود و خیلی سختگیرانه می توانست کارت زرد نشان دهد.

 

کاپیتان ایرانجوان بوشهر در خصوص وضعیت تیمش در بازیهای پیش رو هم گفت: ما در شروع کار هستیم و تیم ما با توجه به نیروی جوانی ، روز به روز بهتر خواهد شد و با اضافه شدن دو بازیکن دیگر به نظم تیمی دست پیدا خواهیم کرد .

 

 

 

 

 

 

گفتگو : محمدرضا زائری