۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
در گفت و گوی اختصاصی با دی اسپورت:

علی مرزبان:استحقاق کسب پیروزی را داشتیم

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است اگر تیمش می توانست از موقعیت های بدست آمده بهتر استفاده کند می توانستند پیروزی پر گل تری را برای خود رقم بزنند.
کد خبر: ۴۶۴۳۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":علی مرزبان هافبک جوان و با اخلاق تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص دیدار روز گذشته تیمش برابر راه آهن تهران گفت:بازی در نیمه اول زیاد خوب نبود چون اولین دیدار بود و شرایط خاص خود را داشت، بین دو نیمه با صحبت های سرمربی تیم توانستیم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته باشیم و خدا را شکر به چیزی که استحقاقش را داشتیم دست پیدا کردیم.

 

وی در مورد داوری این دیدار نیز اظهار داشت:داوری این دیدار مشکلی نداشت و عملکرد داور بسیار خوب بود.

 

هافبک جوان آبی پوشان سیرجانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید در تهران بتوانید تیم راه آهن را شکست دهید؟ گفت:بله، ما برای برد پای به این دیدار گذاشته بودیم و با عملکرد خوب خود این را نشان دادیم و اگر از موقعیت هایمان به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم پیروزی پر گل تری را رقم بزنیم.

 

مرزبان در پایان در مورد ادامه روند خوب تیمش در دیدارهای آینده برابر حریفان نیز اظهار داشت:خدا را شکر تیم یک دست و خوبی داریم، رفاقت خوبی نیز بین بازیکنان تیم شکل گرفته است، به شخصه امید زیادی دارم که تیم ما بتواند در بین تیم های بالای جدول رده بندی قرار گیرد.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی