۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

بی مهری مسوولان به بازی خیریه تیم فوتبال هنرمندان همدان

تیم فوتبال هنرمندان همدان در حالی قرار است 29 مردادماه جاری در دیداری خیرخواهانه میزبان تیم هنرمندان ایران باشد که همچنان مشکلات این تیم و بی مهری مسوولان پابرجا است.  
کد خبر: ۴۶۶۲۱

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت، هنرمندان همدانی به سرمربیگری بابک صمدیان قصد دارند با برگزاری این دیدار خیرخواهانه، عواید ناشی از فروش بلیت تماشای بازی را به نفع کودکان سرطانی اختصاص دهند.


دیداری که قرار است از شبکه استانی و ملی پخش شود و رایزنی ها نیز برای گزارشگری جواد خیابانی گزارشگر مطرح فوتبال ایران در حال انجام است.


متاسفانه تیم فوتبال هنرمندان همدان تاکنون موفق به تهیه لباس تمرینی هم نشده و مسوولان اجرایی استان همدان برخلاف وعده وعیدهای متعدد، حتی قدمی ناچیز برای افتخارآفرینان عرصه هنر در استان برنداشته اند.


این درحالیست که همواره شعار مسوولان توجه به فرهنگ و هنر، ترویج و توسعه برنامه های فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.


در آستانه برگزاری بازی خیرخواهانه دو تیم، پاسکاری مسوولان نسبت به خواسته ها و نیازهای معقول تیم هنرمندان همچنان ادامه دارد و مسوولان تیم هنرمندان را دچار سردگمی کرده است.


این روزها فقط دستگاه ورزش استان همدان حمایت لازم را از تیم هنرمندان داشته است و سایر مسوولان برخلاف وعده های حمایتی، حتی حاضر به پاسخگویی به مسوولان تیم هنرمندان هم نیستند.


اعضای تیم هنرمندان همدان ضمن گلایه مندی نسبت به بی توجهی به این بازی خیریه که بازتاب رسانه ای گسترده خواهد داشت، خواستار حمایت مسوولان شدند.


آنان از اعضای شورای اسلامی شهر همدان درخواست حمایت داشته اند که گویا به غیر از حجت الاسلام موسوی عضو این شورا، سایر اعضا توجهی به درخواست حمایتی مطرح شده نداشته اند.


حال این سووال پیش می آید که دعوت از تیم مطرح و نامی هنرمندان ایران به همدان، اگر با چالش و ناتوانی در پذیرایی مناسب از آنها در ایامی که به هفته همدان مطرح است، مواجه شود آیا آبروی استان همدان نمی رود؟!


 انتظار می رود مسوولان اجرایی همدان با درک هدف خیرخواهانه در برگزاری این دیدار دوستانه، کمک به بیماران سرطانی و  حمایت از هنرمندان نامی استان، نسبت به برداشتن موانع پیش رو و حمایت به موقع از این تیم اقدام کنند.


در روزهایی که برای سنگفرش شدن یک خیابان با صرف هزینه های هنگفت به قصد اجرای شو تبلیغاتی و حضور یک بازیگر دعوت می شود! آیا توجه به کار خیر چند هنرمند که عوایدش ضرف بیماران سرطانی می شود، نباید کمک و حمایت داشت!


  

 



ترند های روز