۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
میثاق 3 مشتری جدی در تهران دارد

پرسپولیس به لیگ برتر فوتسال بازمی‌گردد؟!

دی اسپورت: دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی و طرح و توسعه الوند قزوین به علت اینکه تکلیف امتیاز میثاق مشخص نشده است لغو شد.
کد خبر: ۴۶۶۵۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مسئولان تیم فوتسال میثاق به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان تصمیم گرفتند در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر حاضر نشوند و امتیاز این تیم را واگذار کنند اتفاقی که برای تیم منصوری هم رخ داد اما با این تفاوت که منصوری امتیازش را به تیم تهرانی یعنی دانشگاه آزاد واگذار کرد اما میثاق امتیازش را به تیم طرح و توسعه الوند قزوین واگذار کرد.

هیات فوتبال استان تهران پس از باخبر شدن از واگذاری امتیاز تیم میثاق با این انتقال مخالف کرد موضوعی که خوشبختانه در چند سال اخیر به خوبی روی آن پافشاری شده و اجازه خارج شدن تیم‌های تهرانی داده نمی‌شود اما مشکل جای دیگر است اینکه لیگ برتر شروع شده اما همچنان تیم میثاق بلاتکلیف است.

در دو هفته برگزار شده لیگ بازی‌های میثاق لغو شده است و به دلیل اینکه روز پنجشنبه هفته سوم لیگ برتر فوتسال برگزار خواهد شد و همچنان تکلیف میثاق مشخص نشده است سازمان لیگ اعلام کرد که بازی این تیم مقابل تاسیسات را لغو کند. کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: به علت اینکه دو باشگاه مربوطه در خصوص انتقال تیم مقصر نبودند و این هیات فوتبال بوده که مانع از انتقال شده است این امکان وجود دارد که تیم مدنظر از هفته چهارم وارد مسابقات شود چرا که ما نمی‌خواهیم لیگ را با حضور 13 تیم ادامه دهیم.

حبیب‌الله شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران در مورد انتقال تیم میثاق اظهار داشت: ما با 9 باشگاهی تهرانی از جمله پرسپولیس، استقلال، مقاومت، پاس قوامین، نفت، پیکان و سایپا صحبت کرده‌ایم تا امتیاز میثاق را واگذار کنیم اما برخی از این باشگاه‌ها به علت اینکه زمان کافی وجود ندارد این مسئله را نپذیرفتند.

وی ادامه داد: باشگاه‌های پرسپولیس، مقاومت و پاس قوامین برای خرید امتیاز میثاق اعلام آمادگی کردند. هیأت مدیره پرسپولیس هم امروز تشکیل جلسه داده است تا در انی مورد تصمیم بگیرد.

عصر امروز جلسه‌ای با حضور رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، حبیب‌الله شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران و مسئولان میثاق برگزار خواهد شد و باید دید تکلیف این تیم امروز مشخص خواهد شد و آیا پرسپولیس پس از چند سال دوری از فوتسال به این رشته بازمی‌گردد یا خیر.