۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
ملک‌محمدی:واقعا نصرت چه کاری برای ملایی کرد؟!

مسئولان مدال را از گردن ملایی درآوردند

دی اسپورت: مربی تخصصی‌ سعید ملایی گفت: ملایی در دیدار با حریف روس نه تکنیکی کم داشت و نه از لحاظ بدنی به مشکل خورد او تنها به نداشتن کوچ مناسب باخت.
کد خبر: ۴۶۶۹۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حامد ملک‌محمدی بعد از حذف نماینده 81-کیلوگرم کشورمان عنوان کرد: سعید ملایی در مبارزه‌اش در مقابل حریف روس که رنکینگ 6 بود نشان داد که نه تنها از لحاظ بدنی بلکه از لحاظر فنی هم چیزی کم نداشت زیرا اصلا امتیاز فنی نداد. او تنها به نداشتن کوچ مناسب باخت. چقدر گفتیم که نصرت نمی‌تواند با بچه‌ها ارتباط برقرار کند و کسی توجه نکرد. واقعا او چه کاری برای ملایی کرد؟!

وی ادامه داد: او می‌توانست از پس حریف روس بربیاید زیرا واقعا سوار کار بود و با شادابی بر روی تاتامی حاضر شده بود اما عدم راهنمایی صحیح یا بهتر بگوم عدم وجود کوج مناسب باعث شد در دقیقه پایانی نتواند به خوبی عمل کند. او چوب بی‌تدبیری مسئولان را خورد و به عقیده امروز مسئولان هستند که باید جواب سعید و همه ورزش‌دوستان و مردم را بدهند.

مربی تخصصی سعید ملایی اظهار داشت: او می‌توانست در این المپیک مدال بگیری زیرا واقعا در دوسال گذشته شبانه‌روزی تلاش کرده بود اما متاسفانه با بی‌تدبیری مسئولان باعث شد که نتوانم به همراه او در ریو باشم و او تک‌تنها در مسابقات حاضر شود. واقعا در این شرایط چه توقعی می‌توانستیم از او داشته باشیم.

ملک محمدی در مورد جواد محجوب گفت: امیدوارم نماینده 100- کیلوگرم جودو در روزهای آینده موفق شود و لااقل او به مدال برسد تا جودوی ایران بالاخره در المپیک صاحب مدال شود. هر چند که او نیز مربی خود را به همراه ندارد و مربی او نیز مثل من باید در تهران بنشیند و تنها حرص بخورد. واقعا متاسفم.