۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

انتقاد تند نایب قهرمان کشتی المپیک از فوتبال همدان!

نایب‌ قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۴ آتن گفت: همدان زیرساخت‌های لازم برای موفقیت در رشته‌ای چون فوتبال را ندارد و بهتر است مسئولان از این پس عنوان نصب شده "شهر فوتبال" را از ورزشگاه‌های شهر بردارند!
کد خبر: ۴۶۷۹۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مسعود مصطفي‌جوكار در گفت وگو با نشریه محلی همدان پیام افزود: سؤال من این است که با کدام پشتوانه شهر فوتبال شدیم و با کدام ظرفیت به پاس بیش از حد پرداخته شد؟


وی اضافه کرد: چرا این همه سال به پاس بیشتر کمک مالی و از ورزش نخست استان کمتر حمایت شد؟ همدان با داشتن قهرمانان جهان و المپیک شهر کشتی است نه فوتبال!


جوکار اضافه کرد: فوتبالیست‌ها قراردادهای آنچنانی می‌بندند در صورتی که کشتی که قهرمان جهانی و المپیک معرفی کرده برای تأمین یک چندم این مبالغ با مشکل روبه‌روست. یک کشتی‌‌گیر با آن تمرینات سخت و طاقت‌فرسا به سکوهای جهانی و المپیک می‌رسد و پس از پایان دوران ورزشی خود دغدغه‌های مهمی چون اشتغال دارد.


وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های ما این موضوع را می‌بینند و نگران می‌شوند و همین موضوع سبب شده تا رغبت خانواده‌ها برای ورود فرزندان به کشتی کم شده باشد، در صورتی که فوتبالیست‌ها که تمرین و سختی‌هایی که می‌کشند قابل قیاس با کشتی‌گیران نیست آنقدر قراردادهای مالی خوبی می‌بندند که تا چندین سال در زندگی تأمین هستند.