۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

باز هم مشکل در صدور به موقع کارت خبرنگاران ورزشی

دی اسپورت:کارت های فصل جدید خبرنگاران و عکاسان ورزشی به مانند سال های گذشته از سوی روابط عمومی سازمان لیگ به موقع صادر نشده است!
کد خبر: ۴۶۸۱۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":کارت های فصل جدید خبرنگاران و عکاسان ورزشی از سوی روابط عمومی سازمان لیگ صادر نشده است! و در پی پیگیری های صورت گرفته از سوی اصحاب رسانه این چنین عنوان شده است که تا قبل از بازی های هفته هشتم لیگ دسته اول این کارت ها آماده نخواهد شد!

 

معضلی که سال ها است خبرنگاران و عکاسان فعال در این رشته با آن مواجه هستند و هر ساله با آغاز فصلی جدید از رقابت‌های فوتبال کارت های آنها جهت پوشش مسابقات به موقع حاضر نمی شود! و این در حالی است که روابط عمومی سازمان لیگ حداقل یک ماه قبل از شروع رقابت‌ها فراخوان صدور کارت می دهد!

 

حال این پرسش اساسی پیش می آید که چرا در این فاصله زمانی مناسب کارت های خبرنگاران و عکاسان ورزشی به موقع حاضر نمی شود و به دست آنها نمی رسد؟ یا شاید یک ماه فرصت کمی جهت انجام این کار است!

 

به نظر می رسد مسئولان سازمان لیگ که هر ساله تلاش می کنند برنامه مسابقات لیگ های مختلف را به موقع تدوین، اعلام و اجرایی کنند باید در این زمینه نیز اقدامی موثر انجام دهند و اصول حرفه ای را رعایت کنند چرا که خبرنگار و عکاس ورزشی نیز جزئی از بدنه ورزش است و کم توجهی نسبت به این موضوع می تواند باعث بروز مشکلاتی جهت ورود و خروج آنها از استادیوم ها و ورزشگاه های محل برگزاری رقابت های فوتبالی شود و مشکلی بر مشکلات آنها اضافه کند.

 

گفتنی است در حال حاضر و با توجه به شرایط پیش آمده و طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ خبرنگاران و عکاسان ورزشی می توانند از کارت هایی که فصل قبل برای آنها صادر شده است تا صدور کارت های جدید استفاده کنند! که با این اوصاف سر آنهایی که کارت مذکور را در اختیار ندارند و قبل از شروع رقابت ها درخواست داده اند بی کلاه می ماند!

 

امیدواریم مسئولان سازمان لیگ که همواره سعی کرده اند در تمامی مسائل فوتبالی اعم از برنامه ریزی، برگزاری به موقع رقابت‌ها و....عملکرد خوبی داشته باشند در این راستا نیز همسو با موارد ذکر شده گام های موثری را بردارند تا این معضل یک بار و برای همیشه حل و رفع شود.