۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

رضائیان می‌تواند به تبریز برود

 دی اسپورت:مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید رامین رضائیان با پرسپولیس قرارداد ندارد.
کد خبر: ۴۶۸۱۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید رامین رضائیان با پرسپولیس قرارداد ندارد.

 بعد از آنکه برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد که رامین رضائیان را نمی خواهد، گمانه‌زنی‌ها از حضور این بازیکن در تیم‌های تراکتورسازی و ذوب آهن قوت گرفته است.

 

این در حالی است که حتی عنوان شده رضائیان با پرسپولیس قرداد دارد و حضور وی در تیم‌های دیگر باید به صورت قرضی اتفاق بیافتد.

 

مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در این خصوص گفت: قرارداد رامین رضائیان با پرسپولیس فسخ شده است و از نظر ما او بازیکن آزاد است. البته ما از قرارداد او با تیم ریزه اسپور خبر نداریم ولی او در ایران با پرسپولیس قرارداد ندارد و می‌تواند به تیم‌های دیگر برود.

 

گفته می‌شود رضائیان برای حضور در تراکتورسازی با مشکل مواجه است چرا که هر ۶ سهمیه لیگ برتری این باشگاه با محسن بنگر، سینا عشوری، علیرضا رمضانی، هادی محمدی، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی تکمیل شده است. با وجود این شهبازی می‌گوید سینا عشوری که سال گذشته در تراکتورسازی دوران خدمت سربازی را سپری می‌کرد، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود.

 

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ، گفت: به صورت کلی یک بازیکن سرباز در تیم گذشته خود و در تیمی که در آن دوران خدمت را سپری می‌کند، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود. در واقع سینا عشوری اگر می خواست به ذوب آهن برگردد سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شد و حالا هم که در تراکتورسازی مانده است، لیگ برتری نیست.

 

 

 

منبع:مهر