۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
حرف هایم را می زنم

حسنی خو:فضای فعلی غبارآلود است

دی اسپورت: مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: فضای فعلی غبارآلود است ولی در دو،سه هفته آینده حرف هایم را می زنم.
کد خبر: ۴۶۸۵۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، رضاحسنی خو درباره اینکه گفته می شود از  حراست وزارت ورزش برکنار شده است، اظهار داشت: بنده قبل از اینکه بخواهم به استقلال بیایم از مدیرکلی حراست استعفا داده بودم.به همین دلیل در بحث وزارت ورزش اصلا بحث برکناری نبود. حالا اگر دوستان اصرار دارند که بنده برکنار شده ام بحثی جداست. البته گرشاسبی در این خصوص توضیحات لازم را اعلام کرده است.

وی درباره اینکه ظاهرا هزینه ایستادگی اش بر برخی مواضع خود را داد بیان داشن: دنیا همین است. یک روز هستی و روز دیگر نیستی. اگر این پست ها برای کسی ماندنی بود که به ما نمی رسید. به هرحال برای دوستانم آرزوی موفقیت می کنم.

حسنی خو درباره اینکه چرا به یکباره از سرپرستی باشگاه استقلال استعفا  کرد تصریح کرد: همانطور که در آن بیانیه اعلام کردم خیلی افراد بهتر از من می توانستند این باشگاه بزرگ را اداره کنند. باشگاه استقلال پیشکسوتان بزرگی دارد و همواره برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آرزوی سربلندی دارم.امیدوارم استقلال و پرسپولیس دل هواداران شان را شاد کنند.

وی درباره اینکه گفته می شود با توجه به رابطه خوبی که بارییس فدراسیون فوتبال دارد از سوی تاج دعوت به همکاری شده است اظهار داشت: من با همه رابطه خوبی دارم و فکر نمی کنم کسی با من مشکل داشته باشد.از همه دوستان هم بابت لطف شان سپاسگزارم.

مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه چه زمانی قصد دارد ناگفته هایش را بیان کند خاطرنشان کرد:فعلا قصدی بر صحبت ندارم.فضای فعلی غبارآلود است ولی در دو،سه هفته آینده حرف هایم را می زنم.

حسنی خو در پایان درباره اینکه این روزها مسوول انجام چه کاری است گفت: دوستان به من لطف داشته اند و پیام هایی جهت همکاری دریافت کرده ام.هر چند در حال حاضر در خانه هستم و مسولیتی ندارم.