۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
شیری:

مقابل استقلال انگیزه‌های شخصی وتیمی دارم

دی اسپورت: مدافع تیم پیکان گفت: پیکان تیم دست و پا بسته‌ای نیست که استقلال از حالا برنده باشد.
کد خبر: ۴۶۸۶۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مهدی شیری درباره بازی این هفته پیکان مقابل استقلال اظهار داشت:‌ بعد از بازی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم تمام بچه‌های تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و همه همقسم شدیم این بازی را با یک نتیجه خوب تمام کنیم و بعد به تعطیلات برویم.

وی سپس به شکست مقابل تراکتور اشاره کرد وگفت: وقتی در یک روز تیم بد است باید اعتراف کرد و بازی با تراکتورسازی روز بد ما بود. اما این شرایط دلیل نمی‌شود که بگوییم پیکان تیم بدی است و نمی‌تواند جلوی استقلال نتیجه بگیرد. ما آماده‌ایم تا در بازی با استقلال برنده از زمین خارج شویم چون این پتانسیل را داریم تا به بهترین شکل با شخصیت دادن به پیکان دوباره به لیگ برگردیم. به همین خاطر شک نکنید پیکان تیم دست و پا بسته‌ای نیست که استقلال از حالا برنده باشد و بخواهد با شکست ما از بحران خارج شود.

مهدی شیری درخصوص وضعیت خودش و مصاف با استقلال گفت : خدا را شکر رزومه کاری خوبی طی این چند سال در بازی مقابل استقلال از خودم به جا گذاشته‌ام و تقریبا به جز یک بازی با تیم ملوان در هیچ‌مسابقه‌ای برابر استقلال بازنده نبودم. امیدوارم این روند در بازی با استقلال همچنان ادامه پیدا کند. من در بازی با استقلال یکسری انگیزه‌های شخصی و تیمی دارم که سعی می‌کنم به آن‌ها رسیده و کارنامه خودم را بهبود ببخشم. بازی برابر تیم منصوریان هم که در تیم نفت مربی من بوده و برایم زحمت کشیده و برای او احترام قائل هستم اما با لباس پیکان بهترین نمایش من را خواهند دید.