۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

آقایی:موضوع خلعتبری حل شد

دی اسپورت: مربی تیم فوتبال گسترش گفت:فراز کمالوند به دلیل عدم حضور در نشست عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۴۶۸۹۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، عباس آقایی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: با توجه به همزمانی تمرین با ساعت کنفرانس آقای کمالوند حضور پیدا نکردند و از این بابت عذرخواهی کردند.کمالوند علاقه زیادی به مجموعه باشگاه ذوب آهن داشت که متاسفانه به دلیل همزمانی ساعت تمرین و کنفرانس عذر خواهی کردند.

وی ادامه داد:ما در دو هفته گذشته دو مساوی داشتیم و یک شکست. نفراتی که اضافه کردیم هنوز در غالب تیم قرار نگرفتند و تاکتیک مان خوب اجرا نشده است. در سال های گذشته هم همین شرایط را داشتیم و در آینده شرایط مان بهتر می شود. 

مربی تیم گسترش در خصوص بازی با ذوب آهن گفت: از این تیم شناخت کافی داریم.

وی در خصوص خلعتبری و اعتراض به تعویض در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این مشکل یک سوء تفاهم بود که حل شد.

مربی گسترش در خصوص روند گل زنی هم گفت: 4 نفر که در خط جلوی ما بازی می کنند، دو نفرشان جدید به تیم آمدند که هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اند.

وی در خصوص تعطیلی بعد از بازی ها گفت: برنامه ریزی خاصی برای این مدت تعطیلات داریم. قطعا این تعطیلات به تیم ها ضرر می زند اما ما خوشحالیم که این تعطیلی را داریم چون زمان داریم که به هماهنگی بیشتری برسیم. 

مربی گسترش درباره غایبان تیمش در بازی فردا بیان داشت: بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

آقایی در مورد اینکه کمالوند آخرین باری که به اصفهان آمد گفته بود که به مالک باشگاه گسترش می‌گویم که تیمداری نکند چه شد که گسترش دوباره در لیگ حاضر شد گفت:شاید گوشی کمالوند یا مدیر عامل آن زمان خاموش بوده و نتوانستند با هم در این باره صحبت کنند و روند تیم داری ادامه پیدا کرد.



ترند های روز