۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
استکی:

عمل جراحی حدادی فر موفقیت آمیز بود

دی اسپورت: مربی تیم ذوب آهن گفت: می خواهیم در تعطیلات ناخواسته جزو بالانشیان باشیم.
کد خبر: ۴۶۹۱۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حسن استکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با گسترش تبریز اظهار داشت: قبل از هرچیز عذرخواهی گلمحمدی را اعلام می کنم. چون زمان تمرین تیم ما با گسترش یکی بود، زمین را دادیم به گسترش و خودمان به محل دیگری برای تمرین رفتیم و  گلمحمدی نتوانست بیاید.بازی فردا برای ما بسیار حساس است و می خواهیم در تعطیلات ناخواسته جزو بالانشیان باشیم. 

وی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت:بازیکن آسیب دیده ما فقط حدادیفر است که شنبه عمل کرده و می گویند موفقیت آمیز بوده است.

مربی تیم ذوب آهن در باره رامین رضاییان و احتمال حضورش در ذوب آهن اظهار داشت: فعلا بحثی در مورد او نشده است.

وی در خصوص یحیی و سوء تفاهم  گلمحمدی با آذری خاطر نشان ساخت: من اینجا فقط در باره مسائل فنی صحبت می کنم. در این مورد هم تنها به گفتن این جمله بسنده می کنم که اگر در یک خانواده اختلاف نظر و عقیده باشد کسی خانه را ترک نمی کند. آقای گلمحمدی یک برنامه سه ساله دارند و انشاءاله که می توانند به آن نقطه ای که می خواهند برسند

از مربی ذوب آهن در خصوص گابریل، بازیکن سابق پرسپولیس و امکان اضافه شدن او به ذوب آهن به جای حدادیفر سئوال شد که وی در پاسخ اظهار کرد:  این بازیکن مد نظر بوده اما هنوز صحبتی با او صورت نگرفته است.

وقتی یک خبرنگار در این کنفرانس ابراز داشت: «این سیاست قشنگی نبود که بعد از این حاشیه خود یحیی نیامدند و چطور می شود که رابطه خوب بین یحیی گلمحمدی و سعید آذری طی یک هفته به این جا کشیده می شود؟»، استکی گفت: من نمی توانم در خصوص این مسائل پاسخ دهم. اما در این لحظه بعیدی مدیر رسانه ای در این قسمت توضیح می دهد: «گلمحمدی به خاطر این حاشیه های چند روز اخیر نیست که به کنفرانس نیامده. بلکه فقط به خاطر همزمانی تمرین با تمرین تیم گسترش ایشان به کنفرانس نیامدند.

وی در خصوص روند رو به رشدی که ذوب آهن همیشه از اول فصل به دنبالش بوده، هفته اول شکست، هفته دوم مساوی و هفته سوم پیروزی گفت:  به دلیل طولانی شدن مسابقات ما در جام حذفی بازی  و کم بودن زمان تا شروع لیگ، زمان کمتری نسبت به دیگر تیم ها داشتیم و خستگی در ساق بازیکنان بود و کادر فنی می بایست بدن بازیکنان را ریکاوری کرده و از نظر بدنی و انگیزشی آنها را در بهترین شرایط قرار دهد.

استکی در خصوص تیم گسترش فولاد گفت: این تیم، تیم خوبیست و چند بازیکن خوب در خط حمله دارد. شجاعیان، شیمبا و خلعتبری را در اختیار دارد. ما راهکار های مناسب خودمان را برای مهار این خط حمله خطرناک داریم که من نمی توانم این را عنوان کنم چون بحث آنالیز ما است که اینجا لو می رود. اما مطمئن باشید که ذوب آهن در خط دفاعی خیلی قوی است و می تواند مطمئن باشد.