۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۶

عبداللهی: استقلال به آرامش نیاز دارد

یشکسوت استقلال با بیان اینکه برخی ها بدنبال حاشیه سازی برای آبی پوشان هستند، گفت: این تیم به آرامش نیاز دارد و ما تلاش می کنیم اجازه ندهیم حواشی باعث ضربه زدن به استقلال شود.
کد خبر: ۴۶۹۶۱

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، نصرالله عبداللهی با انتقاد از برخی ها که به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند، گفت: متاسفانه بعد از نتایجی که در سه بازی اول برای استقلال پیش آمد عده ای بدنبال این هستند تا برای تیم حاشیه درست کنند و اجازه ندهند که استقلال با آرامش به کارش ادامه دهد.

وی تاکید کرد: نمی دانم برخی از حاشیه سازی چه سودی می برند که تمام تلاش خود را به کار بستند تا استقلال را دچار بحران کنند.

عبداللهی در ادامه گفت: تمام اعضای هیئت مدیره در تلاش هستند تا استقلال به آرامش کامل رسیده و کارش را در ادامه لیگ با قدرت انجام دهد.

دستیار ویژه باشگاه استقلال در خصوص حضور سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست جدید باشگاه افزود: افتخاری یکی از قدیمی های فوتبال ایران است و سالها برای فوتبال ایران زحمت کشیده و می دانم که او از بدو حضورش در استقلال تنها به این فکر می کند که آبی پوشان به روزهای اوج بازگردند.

وی گفت: ما هنوز در ابتدای راه لیگ هستیم و نمی شود با سه بازی عنوان کرد که استقلال در لیگ شانزدهم موفق نخواهد بود.

نصرالله عبداللهی با حمایت از سرمربی تیم گفت: هیئت مدیره به طور کامل از منصوریان حمایت خواهد کرد و این صحبت هایی که گفته می شود که قرار است یک مربی خارجی جانشین منصوریان شود ساخته و پرداخته ذهن حاشیه سازان است.

دستیار ویژه باشگاه استقلال در خصوص  دیدار آبی پوشان مقابل پیکان تهران افزود: با تمریناتی که بازیکنان تا قبل از شروع دیدار انجام خواهند داد به آمادگی لازم رسیده و کادر فنی هم سعی کرده نقاط ضعف را پوشش دهد تا بتوانند در روز پنجشنبه یک بازی قابل قبول همراه با برد را کسب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال که همچنان از تیمشان حمایت می کنند تشکر می کنم و از آنان می خواهم که روز پنجشنبه در روزشگاه شهر قدس حضور پیدا کرده و با حمایت از تیمشان موجبات پیروزی تیمشان را فراهم کنند.
 
 

 

 

 

 

 

منبع: مهر