۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
فال برای برد در حافظیه

پیش بازی فجرسپاسی - سپیدرود رشت +پوستر

دی اسپورت: هفته دوم لیگ دسته اول با بازی دو تیم فجر شهیدسپاسی و سپیدرودرشت در شیراز پیگیری می شود .
کد خبر: ۴۷۲۱۷

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت "، لیگ دسته اول ایستگاه دوم خود را در حالی پیگیری میکند که قطار بازی ها تازه حرکت خود را اغازکرده است و تیم ها هنوز وارد مسیر اصلی خود نشده اند.
سپید رودرشت در فصل جاری تازه به لیگ دسته اول بازگشته و فجری ها سومین فصل متوالی حضورشان در قطار دسته اول را میگذرانند.
دو تیم در هفته اول نتایج متفاوتی را کسب کردند،زرد پوشان شیرازی که میزبان این بازی هستند در نخستین مسابقه در کرمان به یک تساوی رسیدند و رشتی ها تیم متمول بادران را در رشت شکست دادند.
سپیدرودی ها در جدول  لیگ دسته اول  که عمر یک هفته ای دارد هفتم هستند و فجری ها در رده هشتم قرار گرفته اند ،این در حالی است که سپیدرودی ها شش تیم هم امتیاز را بالای سر خود میبینند .
سپیدرودی ها دو روز زودتر با پرواز مستقیم به شیراز رفته اند و فجری ها اولین بازی خود را پس از هفته سی و هفتم لیگ دسته اول در حافظیه برگزار میکنند .

 
پیش بازی فجرسپاسی شیراز - سپیدرود رشت +پوستر

بهرام شفیعی به نظر سرمربی رسمی فجری ها در این فصل خواهد بود ،هر چند اعلام این موضوع از سوی باشگاه فجر هنوز صورت نگرفته ،اما بازی خوب فجر در هفته اول مقابل مس نشان داد شفیعی حرف های زیادی برای گفتن دارد و علی نظر محمدی سکان هدایت سپیدرود را برعهده دارد .
زرد پوشان این فصل بر خلاف دو فصل گذشته با علی اصغر کلانتری در بازی اول میدان بیشتری به جوانان داد و پدیده ای به نام سعید زارع را با یک گل و پاس گل رو. کردند ،اعتماد بهرام شفیعی به علی فتحیان و امین مشایخ هم قابل ستایش بود ،در سوی مقابل سپید رود مچ میثاقیان پر سر و صدا با تیم بادران را در رشت خواباند و با روحیه بالا برای گرفتن فال پیروزی در دیار حافظ سوار بر پرواز شیراز کرده است .حسین ترابیان با نظارت خداداد افشاریان این بازی را سوت خواهد زد .
حسین کعبی چهره شاخص و جذاب این دیدار خواهد بود ،محمد رضا مهدوی ،هادی تامینی و نزهتی که تحربه خوبی در فجر نداشت دیگر چهره های مهم سپیدرود هستند و در مقابل فجر که غایب های بزرگی مثل مهدی کریمیان ،ابراهیم صالحی و احمد حیات منش دارد .
چهره جوان شده فجر در این بازی پدیده هایی مثل سعید زارع ،امین مشایخ،علی فتحیان،محمد رضا حسینی و ایمان سلیمی،جواد جلالی  را در کنار غلامرضا پور،صارمی و خلیل ازاد را به دستور بهرام شفیعی خواهد دید .
حضور مهرداد کریمیان چهره دوست داشتنی فجری ها روی نمیکت مربیگری هم جاذبه های خاص خودش را دارد .

این دیدار روز شنبه 23 مرداد ماه راس ساعت 17:45 در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

حسین ترابیان ، علی الفتی ، علی احمدی و علی ابراهیمی با نظارت خداداد افشاریان کوبل داوری این دیدار را تشکیل خواهند داد.

 

گزارش: میثم حجتی



ترند های روز