۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
یزدی ها برای شکار شیر به پایتخت می روند!

پیش بازی بادران تهران - فولاد یزد +پوستر

دی اسپورت: تیم بادران تهران برای دشت کردن اولین پیروزی و همچنین اولین امتیازات تاریخ حضور خود در لیگ دسته اول به مصادف تیم کم بضاعت فولاد یزد خواهد رفت .
کد خبر: ۴۷۲۳۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، پس از کلید خوردن کار و برداشت سکانس اول سریال سی و چهار هفته ای لیگ دسته اول روز شنبه هفته آینده قسمت دوم این سریال ضبط خواهد شد و هجده تیم حاضر در نه شهر مختلف به میدان خواهند رفت . در یکی از این دیدارها تیم فولاد یزد به پایتخت سفر خواهد کرد تا در مقابل بادران زخم خورده قرار بگیرد .

در ادامه به معرفی اجمالی این دو تیم خواهیم پرداخت تا شما عزیزان در جریان بهتر این رقابت قرار بگیرید .

 
پیش بازی +بادران تهران + فولاد یزد +پوستر+لیگ یک +لیگ دسته اول


بازی در یک نگاه :
تیم متمول بادران تهران برای دشت کردن اولین پیروزی و همچنین اولین امتیازات تاریخ حضور خود در لیگ دسته اول به مصادف تیم کم بضاعت فولاد یزد خواهد رفت .
سابقه دو تیم در دسته اول :
بادران باشگاه تازه تاسیسی می باشد که در سال جاری و پس از ناکامی در راه صعود به لیگ دسته اول با خرید سهمیه باشگاه پارسه تهران راهی لیگ یک شده است . این باشگاه که در دوفصل اخیر با هزینه کردن نسبتا حرفه ای در فوتبال برای خود نامی دست و پا کرده است شنبه آینده دومین بازی اش در لیگ دسته یک را برگزار خواهد کرد.
فولادیزد اما هفتمین فصل خود در لیگ دسته اول را سپری می کند و در حال حاضر این باشگاه یزدی در زمره با سابقه های این لیگ به حساب می آید .

آشنایی با وضعیت و کادر فنی دو تیم :
بادران ؛
بادرانی ها در آغاز راه تیمداری نشان داده اند حوصله زیادی ندارند . مدیران این باشگاه خیلی زود و پس ازروبرو شدن با اولین ناکامی در راه صعود مسیر هموارتر اما پرهزینه تر را انتخاب نمودند و سهمیه لیگ دسته اول را خریداری و بلافاصله با معرفی اکبر میثاقیان از مربیان به قول معروف "لیگ یک باز" به عنوان سرمربی نشان دادند داعیه لیگ برتری شدن در سر دارند .
اکبر اوتی معروف نیز خیلی زود دست به کار شد و با جمع کردن تنی چند از بهترین های لیگ یک ، لیگ برتر و همچنین شاگردان سابقش  با هدف صعود ، کار آماده سازی بادران را آغاز نمود .
محمد حسین عین افشار ، احمد مهدی زاده ، ابراهیم کریمی ، علی حقدوست ، مجتبی شیری ، مسعود ریگی ، وحید فارغ ، بهتاش میثاقیان ، افشین دانشیان، حمید غلامی و ... بازیکنان نامداری هستند که اکبر میثاقیان روی آن ها حساب ویژه ای در راه نیل به اهدافش بازکرده است .

بادران تهران

 

 

فولاد یزد؛
تنها دلخوشی مردمان کویر  که تا لحظه نگارش این مطلب تنها یک هفته از شکل گیری رسمی آن برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول می گذرد پس از هفته ها هدر دادن زمان آماده سازی و سپری شدن دوران سردرگمی سرانجام چهارشنبه گذشته تصمیم به ادامه تیمداری گرفت و با گماردن حمید آسیابانپور مربی جوان و بومی به عنوان نفر اول کادر فنی کار خود را استارت زد . فولاد مردان کویر با تلفیقی از بازیکنان بومی و باقیمانده نیروهای غیربومی فصل گذشته هفته اول را پشت سرگذاشتند. نباید فراموش کنیم که فولادی ها در هفته اول از هفت بازیکن بومی در طول مسابقه استفاده نمودند و اینطور به نظر می رسد که چشم امید کادر فنی یزدی ها کماکان به ساق های ایمان نخودساز ، علیرضا بیک زاویه ، مهران درویش ، سیدرضا طلبه ، سید جواد شفیعی پور ، سید محمدعلی حسینی ، نعمت بخشی پور ، محمود شبان ، مهران مرادعلی و یکی دو بازیکن تازه وارد این تیم نظیر وحید ارمی و حسین قهارپور می باشد . هرچند کاشناسان بر این باور هستند که فولادی ها بایستی پیش از  پایان هفته چهارم و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با گرفتن چند بازیکن باکیفیت دیگر در خطوط مختلف ، ضعوفشان را پوشش دهند و به تقویت قوای تیمی خود بپردازند . 
فولاد یزد
نتایج بازی پیشین دو تیم :
بادران در هفته نخست به مانند هفته های پایانی لیگ دسته دوم یکبار دیگر در رشت توسط سپیدرود شکار شد و با دریافت یک گل زودهنگام از روی نقطه پنالتی بدون کسب امتیاز از شمال بازگشت .
در سوی مقابل فولادی ها که در زمین خودی با یک گل از خیبر خرم آباد عقب افتاده بودند با گل کردن یک ضربه پنالتی به بازی بازگشتند و اولین امتیاز فصل را به حساب خود واریز کردند .

سابقه رویارویی دو تیم :
به دلیل تازه وارد بودن بادرانی ها ، این دو تیم هرگز پیش از این در برابر هم صف آرایی نکرده اند . البته بادران در فصل گذشته دوبار در لیگ دسته دوم ایران تربیت نوین یزد را مغلوب کرده است . نکته قابل توجه این که پیش از این تیم های اکبرمیثاقیان سابقه چندان درخشانی در مقابل فولادیزد از خود بروز نداده اند هرچند آخرین بار این مربی با مس کرمان موفق شد فولاد یزد را شکست بدهد.
جلوه های ویژه :
قرار گرفتن حمیدغلامی بهترین گلزن فصل گذشته فولاد یزد با پیراهن بادران در مقابل هم بازیان سابقش از جلوه های ویژه این بازی خواهد بود.

پیش بینی بازی :
بدون شک دو تیم با دو هدف متمایز پای به میدان خواهند گذارد . ناگفته پیداست بادران مدعی که قریب به دو ماه است با گردهم آوردن جمعی از بازیکنان نامی کار خود را آغاز کرده و چندین و چند مرحله اردو و بازی تدارکاتی را  پشت سرگذاشته است جز کسب پیروزی در این دیدار هدفی را دنبال  نخواهد کرد اما در سوی مقابل این بازی ، دومین گردهمایی یزدی ها در یک مسابقه فوتبالی خواهد بود پس نمی توان انتظار داشت یزدی ها براحتی با هرسه امتیاز میدان را ترک کنند و بی شک در وهله اول فولاد به دنبال یک امتیاز خواهد بود هرچند فوتبال ورزش اتفاقات است و هر نتیجه ای ممکن است در آن رقم بخورد .
به هرروی تا غروب شنبه صبر می کنبم تا ببینیم اکبر میثاقیان در نزدیکی ها برج میلاد می تواند شاگردانش را به سوی فتح اولین سه امتیاز لیگ امسال رهنمون سازد. یا این برو بچه های کویر هستند که در قلب پایتخت با خلق یک شگفتی دور از انتظار شیر تازه نفس میدان دسته اول را شکار خواهند کرد . البته گزینه دیگری نیز پیش روی دو تیم است که بیشتر به درد مهمان خواهد خورد و آن نقش بستن نتیجه تساوی در برگه گزارش داوری است .

 

گزارش: عباس کلانتری

 




ترند های روز