۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
در گفت و گو با دی اسپورت:

علیرضا قاسمی:با گذشت هر بازی شرایط تیم مس بهتر خواهد شد

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال مس کرمان اعتقاد دارد که تیمش رفته رفته و در جریان مسابقات می تواند به شرایط بهتری دست یابد و جزو گزینه های اصلی صعود به لیگ برتر باشد.
کد خبر: ۴۷۳۳۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":علیرضا قاسمی هافبک جوان و ریز نقش تیم فوتبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط و دیدار این هفته تیمش برابر تیم ایرانجوان بوشهر گفت:

 

خدا را شکر تمرینات منظم و خوبی را در این هفته پشت سر گذاشته ایم و امروز هم در بوشهر تمرین سبکی را انجام دادیم جهت هماهنگی و آشنایی با شرایط خاص آب و هوایی این شهر و در مجموع از هر جهت آماده دیدار با تیم ایرانجوان بوشهر هستیم. تیم ایرانجوان همیشه تیم خوبی بوده است و در خانه عملکرد خوبی داشته است، در دیدار با این تیم سعی می کنیم با تلاش و سخت کوشی به آنچه که می خواهیم دست یابیم و انشأالله با پیروزی و کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم.

 

هافبک جوان و با اخلاق تیم فوتبال مس در رابطه با دیدار نخست برابر فجر سپاسی و شرایط تیمش در ادامه رقابت‌ها اذعان کرد:ما پیش از شروع رقابت‌ها تمرینات بدنسازی سختی را پشت سر گذاشته ایم و هنوز به آمادگی مطلوبی که مد نظر کادر فنی است نرسیده ایم اما با این حال در دیدار مقابل فجر تیم برتر میدان بودیم و چندین موقعیت گل را در این دیدار روی دروازه حریف خلق کردیم، اما متاسفانه تنها ده دقیقه تمرکز تیمی خود را از دست دادیم و همین مسئله‌ باعث شد در بازی اول سه امتیاز را از دست بدهیم، مطمئنا بازی به بازی شرایط تیم ما بهتر خواهد شد و انشأالله در بازی های آینده تمام سعی ما بر این است که بتوانیم با پیروزی های خود دل هواداران و مردم کرمان را شاد کنیم.

 

قاسمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مس می تواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد و به این رقابت ها راه یابد؟ اظهار داشت:تیم مس همیشه یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بوده است و امسال نیز مطمئنا تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان بر این است که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و مس را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی