۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
اولین ایرانی هستم که از خط پایان گذشتم

زورآوند: بدنم در شرایط مسابقه نبود!

دی اسپورت: ملی پوش پیاده روی گفت: بدنم زیاد در شرایط مسابقه نبود و حتی ترس از اوت شدن داشتم ولی امیدوارم جواب زحمات مسولین فدراسیون و حمایت‌های کیهانی را داده باشم.
کد خبر: ۴۷۳۴۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حمید رضا زورآوند پس از کسب مقام پنجاه و چهارم پیاده روی المپیک اظهار داشت: از خط پایان گذشتم و 20 نفر بعد از من قرار گرفتند. در رقابت‌های دو پیاده روی المپیک اولین ایرانی هستم که از خط پایان گذشتم و بیست دونده المپیکی کشورهای مختلف جهان بعد از من قرار گرفتند که این برای خودش یک موفقیت است چرا که در گذشته ما حتی از خط پایان هم نمی توانستیم، بگذریم.

حمید رضا زورآوند در خاتمه مسابقات دو پیاده روی ابراز داشت: نهایت تلاشم را کردم و حتی بهتر از رکوردم بودم ولی با توجه به زحماتی که کشیدم انتظارم بیشتر از اینها بود و این نشان می‌دهد دو میدانی ما بهتر از گذشته شده و اگر حمایت‌ها باشد حتی می‌توانیم جزو 10 نفر برتر باشیم.

نماینده پیاده روی در خاتمه تصریح کرد: بدنم زیاد در شرایط مسابقه نبود و حتی ترس از اوت شدن داشتم ولی امیدوارم جواب زحمات مسولین فدراسیون و حمایت‌های کیهانی را داده باشم. به هر حال المپیک است و رقبا با حداکثر توان در آن شرکت می‌کنند و من هم با تمام توانم مسابقه دادم تا حداقل از خط پایان بگذرم و در مسابقه امروز 20 نفر بعد از من قرار گرفتند و امیدوارم در مسابقات بین المللی بعدی بهتر ظاهر شوم.