۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
اختصاصی دی اسپورت؛

درویشی:با آمادگی کامل به مصاف پارس جنوبی می رویم

دی اسپورت:یاسر درویشی  هافبک چپ پا وخلاق تیم خیبر در گفتگو  اختصاصی با خبر گزاری دی اسپورت درمورد شرایط تیم خیبر پیش از بازی مقابل پارس جنوبی گفت.
کد خبر: ۴۷۳۵۱

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛درویشی درخصوص شرایط تیمش پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم افزود:متاسفانه به دلیل مشکلات مالی در چند هفته گذشته و مشخص نبودن کادرفنی در اوایل فصل نتوانستیم از بازه ی زمانی بدنسازی به خوبی استفاده کنیم اما با این وجود همت بازیکنان با غیرت خیبر و تلاش کادر پارسال عاملی شد که بتوانیم فولاد یزد را در زمینش متوقف کنیم.

درویشی درباره ی بازگشت علی نیکبخت به نیمکت خیبر اظهار داشت: بازگشت آقای نیکبخت به نیمکت خیبر آرامش خیلی خوبی به تیم تزریق کرد ودر  این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با آمادگی خوبی به مصاف تیم متمول پارس جنوبی بوشهر می رویم.

هافبک خیبر خرم آباد ضمن دعوت از هواداران خیبر برای تشویق تیم محبوبشان گفت:امیدوارم که بتوانیم  نتیجه خوبی بگیریم و شیرینی خوبی به هواداران عزیزمان که در گرما و سرما حامی ما بودند تقدیم کنیم و از همین جا از هواداران خواهشمندم مثل فصل گذشته یار دوازدهم تیم خیبر باشند که انشالله در پایان فصل متفاوت تر از فصل گذشته عمل کنیم.

خبرنگار:سیامک کوهگردزاده