۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

راه‌حل نجات استقلال از این معضل چیست؟

دی اسپورت:علی منصوریان این روزها نه تنها درگیر کابوس نتایج ضعیف آبی‌پوشان در شروع لیگ است بلکه با چالش بزرگ دیگری روبه‌رو شده؛ چالشی که هنوز نمی‌داند چگونه باید آن را حل کند.
کد خبر: ۴۷۶۶۰

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":علی منصوریان این روزها نه تنها درگیر کابوس نتایج ضعیف آبی‌پوشان در شروع لیگ است بلکه با چالش بزرگ دیگری روبه‌رو شده؛ چالشی که هنوز نمی‌داند چگونه باید آن را حل کند.

علی منصوریان این روزها نه تنها درگیر کابوس نتایج ضعیف آبی‌پوشان در شروع لیگ است بلکه با چالش بزرگ دیگری روبه‌رو شده؛ چالشی که هنوز نمی‌داند چگونه باید آن را حل کند. استقلال این فصل با عدم برنامه‌ریزی صحیح آن گونه که باید در خط دفاع یارگیری نکرد، هرچند تعداد بالای بازیکنان این تیم در خط دفاع مشهود است اما نبود مهره‌های قابل اعتماد در این خط بزرگ‌ترین مشکلی است که منصوریان و مجموعه استقلال در این فصل با آن دست به گریبانند، چرا که رابسون، مگویان، محمدامین حاج‌محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میثم مجیدی، میلاد زکی‌پور و امید نورافکن آن مهره‌هایی نیستند که صددرصد در خط دفاع استقلال قابل اعتماد باشند.

 

مساله‌ای که با عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال در این فصل عامل نگرانی هواداران آبی‌پوش در فصل جاری شده است. منصوریان که به اضافه شدن احسان حاج‌صفی تا لحظات پایانی امیدوار بود در معادلات خود بازهم اشتباه کرد و به‌رغم اخبار منتشرشده درباره توافق دفاع چپ تیم‌ملی فوتبال ایران با استقلال، این بازیکن از سپاهان سر درآورد. استقلالی‌ها در لیست خود تنها یک جای خالی دارند، جایی که در نیم‌فصل برای روزبه چشمی بازیکن مصدوم این تیم خالی گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد از کنار نام این بازیکن به سادگی عبور نخواهند کرد. اما ماجرا کمی پیچیده‌تر از این است، جای خالی چشمی معادلاتی را برای منصوریان ایجاد کرده که مشخص نیست چگونه آنها را حل خواهد کرد، چرا که 2 گزینه به نام‌های لئوناردو پادوانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز روی میز است.

 

مصدومیت 8 هفته‌ای کنعانی‌زادگان و پس از آن محرومیت 2 جلسه‌ای او به دلیل توهین و اهانت به داور مسابقه و به‌کارگیری الفاظ ناشایست، طبق بند 4 ماده 66 آیین‌نامه کمیته انضباطی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی باعث شده استقلالی‌ها به احتمال خروج نام این بازیکن از لیست تیم فکر و به این ترتیب بتوانند بازیکن دیگری را به جمع آبی‌پوشان اضافه کنند؛ بازیکنی که به نظر می‌رسد لئوناردو پادوانی برزیلی است. در این بین اما منصوریان در صورت عدم خروج نام کنعانی‌زادگان از لیست استقلال با توجه به عملکرد ضعیف این نقل و انتقال پر سر و صدا و احتمال اشتباهات دنباله‌دار این بازیکن، نه تنها بازیکنی همچون پادوانی را از دست می‌دهد بلکه موج انتقادات را علیه خود دو چندان کرده و از مسائل مختلف دیگری بابت این تصمیم متضرر می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید سرمربی استقلال با توجه به مسائل عنوان شده چه تصمیمی درباره معادله سه مجهولی چشمی، کنعانی‌زادگان و پادوانی اتخاذ می‌کند.

 

 

 

منبع:وطن امروز