۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

احتمال ریاست کامرانی‌فر در دپارتمان داوری

دی اسپورت:رییس فدراسیون از احتمال تغییر در دپارتمان داوری و همچنین کمیته فوتسال این فدراسیون خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۶۵

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":رییس فدراسیون از احتمال تغییر در دپارتمان داوری و همچنین کمیته فوتسال این فدراسیون خبر داد.

 رییس فدراسیون از احتمال تغییر در دپارتمان داوری و همچنین کمیته فوتسال این فدراسیون خبر داد. مهدی تاج روز گذشته در این ارتباط گفت: «تغییرات در فدراسیون فوتبال تدریجی بود و این تغییرات ممکن است هفته آینده هم رخ بدهد و احتمالا تغییراتی در دپارتمان داوری خواهیم داشت. همچنین در کمیته فوتسال هم شاهد تغییراتی خواهیم بود.»

 

این خبری بود که روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها آمد. با توجه به اینکه خود رییس از این تغییرات صحبت به میان آورد مشخص شد تمام شایعاتی که در این ارتباط پیش از این دهان به دهان می‌چرخید قرار است به زودی رنگ حقیقت به خود بگیرد.  ماجرا از این قرار است که مهدی تاج میانه خوبی با عنایت رییس فعلی دپارتمان داوری ندارد و دفعه پیش هم که عنایت از کمیته داوران کنار رفت به نوعی تاج نقش پر رنگی در این زمینه داشت. حالا و از وقتی که تاج رییس فدراسیون شده زیاد رغبتی به کار با عنایت در دپارتمان داوری نشان نمی‌دهد و بدش نمی‌آید تا تغییراتی در این کمیته به وجود آورد. در نخستین قدم اینطور که گفته شد رییس فدراسیون به سراغ عسگری رفته و از او خواسته که خودش را برای این پست آماده کند. اما نکته اینجا است که دلیل ترک دپارتمان داوری توسط عسگری بازی پرحرف و حدیث تراکتور و نفت در پایان لیگ چهاردهم بود. این بازی و اتفاقاتی که در آن پیش آمد مردم تبریز را به شدت دلخور کرد و همین بهانه‌ای شد تا عسگری را به ‌عنوان رییس دپارتمان داوری کنار بگذارند.

 

بعید است که با آن پیشینه تاج درایت خود را زیر سوال برده و در این شرایط آزموده را دوباره آزمایش کند و گزینه بعدی که گفته می‌شود برای صندلی ریاست عنایت خطر بزرگی محسوب می‌شود، یکی از اعضای فعلی کمیته داوران است. حسن کامرانی‌فر همان گزینه‌ای است که روی آن مسوولان فدراسیون زوم کرده‌اند و نظر مثبتی دارند. کامرانی‌فر جوان یک سال پیش هم قبل از آمدن عنایت به دپارتمان داوری گزینه‌ای بود که کفاشیان روی برنامه‌هایی که ارائه داده بود بررسی کرد و خود کامرانی‌فر هم علاقه زیادی داشت تا این پست را بپذیرد اما در نهایت با پیشنهاد اسدی دبیر کل فدراسیون عنایت جای عسگری را در دپارتمان داوری گرفت.

 

عنایت که پیش از اصفهانیان رییس کمیته داوران بود رزومه خوبی در این کمیته داشت و به دلیل سلامت کاری‌اش به دپارتمان داوری آمد اما اینطور که گفته می‌شود عنایت این روزها حال و حوصله گذشته را ندارد و توانش را در دپارتمان داوری نمی‌گذارد و به جای او افراد دیگری در دپارتمان داوری تصمیم می‌گیرند همین نکته مهم هم باعث شده تا مسوولان فدراسیون به فکر جانشینی جوان و خوشفکر برای او بیفتند، این جانشین جوان هم حسن کامرانی‌فر خواهد بود. تاج در صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده بود که احتمال زیادی دارد رییس دپارتمان داوری تغییر کند و می‌توان حدس زد که جانشین عنایت از مشهد می‌آید.

 

 

منبع:ایران ورزشی