۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

سعید ابراهیم پور: قطعاً در آینده از ایرانجوان بیشتر خواهید شنید

بعد از تساوی تیمهای ایرانجوان بوشهر و مس کرمان از هفته دوم لیگ دسته اول کشور و در پایان این دیار و در گفتگویی اختصاصی با سعید ابراهیم پور سنگربان شمالی این تیم نظراتش را در خصوص بازی جویا شدیم.
کد خبر: ۴۷۶۷۵

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، بعد از تساوی تیمهای ایرانجوان بوشهر و مس کرمان از هفته دوم لیگ دسته اول کشور و در پایان این دیار و در گفتگویی اختصاصی با سعید ابراهیم پور سنگربان شمالی این تیم نظراتش را در خصوص بازی جویا شدیم.

 

ابراهیم پور در خصوص بازی به خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی خوبی بود در این بازی متأسفانه گل به خودی خوردیم ولی خوشبختانه بعد از گل روند رو به جلویی داشتیم و به بازی برگشتیم و این بازی هم تمام شد ولی ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد و قطعاً در آینده از ایرانجوان بیشتر خواهید شنید ولی مسئولین هم باید حمایت کنند تا دل این هواداران که همیشه پشت تیم هستند را شاد کنیم و ما بازیکنان هم سعی میکنیم که برای تیم مفید واقع شویم و با اضافه کردن دو بازیکن شرایط بهتر خواهد شد.

 

وی در خصوص داوری این دیدار هم افزود: داور در این دیدار علاوه بر پنالتی که به سود ما گرفت متاسفانه پنالتی دیگر ما را چشم پوشی کرد. لیگ یک همین است و هر سال هم همین منوال بوده و امیدوارم با شروع برنامه لیگ یک داوری ها بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

 

سنگربان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در خصوص تیم مس کرمان هم افزود: مس تیم خوب و با برنامه ای است و شرایط این تیم از نظر سازماندهی و امکانات قابل قیاس با ایرانجوان نیست ولی تیم ما هوادارانی دارد که هیچ تیمی ندارند و انشاالله همه حمایت کنند تا ایرانجوان موفق شود.

 

 

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری