۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

مهدی دغاغله: داوری بحث برانگیز بود

 مهدی دغاغله مهاجم باتجربه مس کرمان در دیدار مقابل ایرانجوان به دلیل مصدومیت جای خود را به محسن دلیر داد ولی تیمش در مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد تا روند تیمی مس در همان شروع بازیها چنگی به دل نزد.در این خصوص در گفتگویی اختصاصی با وی نظراتش را در خصوصا اتفاقات این بازی جویا شدیم.
کد خبر: ۴۷۷۰۰

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، مهدی دغاغله مهاجم باتجربه مس کرمان در دیدار مقابل ایرانجوان به دلیل مصدومیت جای خود را به محسن دلیر داد ولی تیمش در مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد تا روند تیمی مس در همان شروع بازیها چنگی به دل نزد.در این خصوص در گفتگویی اختصاصی با وی نظراتش را در خصوصا اتفاقات این بازی جویا شدیم.


دغاغله در این مورد به خبرنگار دی اسپورت گفت: دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند که داوری این بازی بحث برانگیز بود که می بایست نظارت بیشتری روی داوری ها در لیگ یک صورت گیرد و در صحنه ای که پنالتی به ضرر ما گرفت اتفاق خاصی رخ نداد و در کل داوری جالبی شاهد نبودیم.


وی در ادامه افزود : مس در هر بازی برای برد به میدان می رود و در بازی قبل هم ما 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم که دو گل خوردیم و در این بازی هم بر اثر اشتباه داوری گل خوردیم.


 

مهاجم مس کرمان در خصوص تیم ایرانجوان بوشهر هم افزود: ایرانجوان تیم خوب وبا اصالتی است و امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری



ترند های روز