۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
در گفت و گو با "دی اسپورت "؛

محمد ایران پوریان:می خواهیم مدعی باشیم

دی اسپورت:نبرد ماشین و تراکتورسازان در هفته چهارم رقابت های لیگ شانزدهم با پیروزی برای شاگردان امیر خان به پایان رسید تا قرمزپوشان تبریزی با کسب جایگاه دومی به تعطیلات چند روزه لیگ بروند.
کد خبر: ۴۷۷۴۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":نبرد ماشین و تراکتورسازان در هفته چهارم رقابت های لیگ شانزدهم با پیروزی برای شاگردان امیر خان به پایان رسید تا قرمزپوشان تبریزی با کسب جایگاه دومی به تعطیلات چند روزه لیگ بروند.در این خصوص پای صحبت های محمد ایرانپوریان مدافع با تجربه و البته متعصب تراکتورسازان نشستیم که معقتد است هدف اول تبریزی ها کسب یک جام و قرار گرفتن بین مدعیان بالای جدول است.

از دربی تبریز و پیروزی تراکتور سازان شروع کنیم بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود تیم ما بر توپ و میدان مسلط بود و به نظرم در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و خداراشکاریم که توانستیم با شایستگی سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.ماشین سازان هم عملکرد خوبی داشتند اما ما باید سه امتیاز این بازی حساس را کسب می کردیم که به هدفمان هم رسیدیم.

فکر می کنم  با دوگلی که زدی از عملکردت راضی باشی؟

بچه ها همگی تلاش کردند و  من هم صاحب موقعیت شدم و به خوبی از آن استفاده کردم و خدارابابت این موضوع شکر می کنم . در کل در  نتیجه ای که کسب کردیم تک تک بچه ها تاثیر گذار بودند و برای من فقط موفقیت تیمم ارزش دارد. 





شروع فصل برای تراکتور چطور بود؟

در کل شرایط خوبی داشتیم. فکر می کنم می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم .در دو بازی اول موقعیت های زیادی داشتیم و اگر بیشتر دقت می کردیم و به خوبی از موقعیت های ایجاد شده استفاده می کردیم می توانستیم سه امتیاز این بازی ها را هم کسب کنیم و الان شرایط بهتری داشته باشیم،  اما در کل شرایط و نتایج تیم  راضی کنند بوده است.

آینده تیم را چطور می بینی؟

خیلی سخت است که  از الان راجب  آینده صحبت کرد اما ما تیم خوبی داریم و هدفمان قرار گرفتن بین مدعیان لیگ است تا بتوانیم یک جام بیاوریم و دل هواداران خونگرممان را شاد کنیم . باید بیشتر  تلاش کنیم و تمرکز بالای داشته باشیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم. انشالا که این اتفاق در طول فصل برایمان بیافتد.

 

 

مصاحبه :مرجان رهو