۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

دکتر تولدت مبارک

دی اسپورت: دکتر متولد 14 آگوست 1984 در پیزا ایتالیاست.
کد خبر: ۴۷۷۴۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، او از بچگی علاقه خاصی به ورزش بسکتبال داشت و همیشه دوست داشت که به این ورزش بپردازد ، دو برادر که یکی از آنـها دوقلوی دکتر هم است [ کلودیو ] مدیر برنامه های اوست که عملا در بازار نقل و انتقالات بلا استــفاده است.

تنها خواهرش همانند خود دکتر فوتبالش را از Livorno که زادگاهشان هم هست شروع کرده ، دکتر از سن 13 سالگی به صورت جدی و در آکادمی لیورنو شروع به کار کرد که بعد از سه سال حضور در آکادمی این تیم به تیم بزرگسالان لیورنو راه یافت.

اولین بازی حرفه ای دکتر به سن 16 سالگی و لیگ سری C1 بود.

دو سال بعد لیورنو مالکیت جورجیو را با باشگاه Roma به اشتراک گذاشت و هر کدام نصف مالکیت این بازیکن را داشتند ، اما باز هم به صورت قرضی در سری B با لیورنو ماند .

سال 2004 با 6.5€ به صورت کامل از لیورنو خریداری شد و به یووه پیوست اما بلافاصله طی همکاری دو طرفه به مدت یک فصل در اختیار Fiorentina گذاشته شد.

معامله کمی پیچیده شده بود ، چراکه یوونتــوس سهم باشگاه رم را خریده بود و فیورنتینا سهم باشگاه لیورنو را .

فصل بعد با درخشش بیش از حد کیلینی همراه بود و در فیورنتینا با انجام 42 و زدن سه گل سران یووه رامتقاعد کرد که مبلغ 3.5€ بابت سهم باشگاه فیورنتینا بپردازند و به طور کامل تحت نظر یووه قرار گرفت.

کیلینی برای هواداران یووه بسیار محبوب است ، چراکه از نسل وفاداران به یووه است و همراه با این تیم به دسته پایین تر هم رفت ولی وفادار ماند.

کیلینی در سال 2010 در رشته اقتصاد و تجارت از دانشگاه تورین فارالتحصیل کرد ، مدرک دبیرستان خود را با نمره 92 از 100 از دبیرستان Federigo Enriques اخذ کرد.

کیلینی مدرک اقتصاد خود را با نمره 109 از 110 که با موضوعیت صورت های مالی یک باشگاه ورزشی بود در 16 جولای 2010 دریافت کرد که همین سطح بالای تحصیل و تیزهوشی فوق العاده بالا و همچنین نوع شادی خاصش به دکتر کینگ کنگ معروف شد.