۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
پهلوان:

این بار برای تیم ملی خوش شانس بودم

دی اسپورت: مهاجم تیم ملی ایران گفت: اگر تیم ملی بتواند در دو بازی اول به نتایج مناسبی برسد، کارمان بسیار راحت‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۷۷۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، احسان پهلوان درباره حضورش در ایتالیا گفت: واقعا خوشحالم که توانستم خودم را در لیگ نشان بدهم و خدا را شکر می‌کنم که لیگ تا این حد زیر نظر کادر فنی تیم ملی است و بازیکنی مثل من می‌تواند خودش را به تیم ملی برساند.
وی با بیان اینکه این بار خوش شانس بوده است، گفت: این برای اولین بار نیست که به تیم ملی دعوت می‌شوم اما تا به حال در اردوی تیم ملی حاضر نشده بودم. مرتبه‌های قبل یا اردو لغو می‌شد، یا مصدوم می‌شدم یا اینکه به خاطر بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانستم در اردوی تیم ملی باشم. اما این بار وضعیت فرق می‌کند و به همراه سایر بازیکنان در اردوی تیم ملی حاضر هستم.
پهلوان با اشاره به دیدار تیم ملی برابر قطر و چین اظهار کرد: واقعا کار دشواری پیش رو داریم اما با توجه به دانش بالای آقای کی‌روش و شرایط تیمی می‌توانیم برابر رقبا امتیاز بگیریم. اگر تیم ملی بتواند در دو بازی اول به نتایج مناسبی برسد، کارمان بسیار راحت‌تر خواهد بود بنابراین باید هر طور شده امتیازهای لازم را از این دو بازی ببریم. 
مهاجم تیم ملی با بیان اینکه فرصتی تا شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی نداریم، گفت: تنها ۱۹ روز تا زمان بازی با قطر وقت داریم بنابراین باید هر آنچه در توان داریم بگذاریم. امیدوارم در کنار ما هم هر کس هر طور می‌تواند به تیم ملی کمک کند. یک رسانه‌ای با حمایت رسانه‌ایش می‌تواند به تیم ملی کمک کند، یک مسوول با تصمیم‌ها و حمایت‌هایش پشتیبان ما خواهد بود و هواداران هم با حضورشان در استادیوم می‌توانند به یاری تیم ملی بیایند. امیدوارم فضای حمایتی کاملی به سود تیم ملی شکل بگیرد و بتوانیم به راحتی امتیازهای لازم را کسب کنیم.