۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

محمود خمیسی: هدفمان صعود به لیگ برتر است

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دومین دیدار خود در قابتهای لیگ دسته اول کشور موفق شد در خرم آباد تیم خیبر این شهر را شکست بدهد تا شاگردان مهدی تارتار روند خوبی را در همین هفته های ابتدایی لیگ دنبال کنند. محمود خمیسی بازیکن این تیم  در خصوص این بازی نظراتش را بیان نمود.
کد خبر: ۴۷۸۵۶

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دومین دیدار خود در قابتهای لیگ دسته اول کشور موفق شد در خرم آباد تیم خیبر این شهر را شکست بدهد تا شاگردان مهدی تارتار روند خوبی را در همین هفته های ابتدایی لیگ دنبال کنند. محمود خمیسی بازیکن این تیم  در خصوص این بازی نظراتش را بیان نمود.


خمیسی در این باره به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما برای این بازی مسافت طولانی را طی کردیم و در نیمه اول بدنها سنگین بود ولی در نیمه دوم بهتر شدیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم از نقاط ضعف تیم حریف استفاده کنیم و این تیم را شکست بدهیم که خیبر هم تیم خوب و نشان داد ولی از نظر بدنی کم آوردند.


 

وی در خصوص داوری این دیدار هم افزود: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت و در تمام صحنه ها حاضر بودو قضاوت خوبی داشت.

 

بازیکن اسبق پدیده مشهد در خصوص روند تیم پارس جنوبی جم در ادامه رقابتها هم افزود: ما حدود 15 روز کار تیمی را شروع کرده بودیم ولی خدا کمک کرد که در این دو بازی موفق باشیم و نتیجه لازم را بگیرم و کسانی که در این مجموع جمع شده اند ، هدفشان فقط موفقیت تیم است.

 

خمیسی در ادامه افزود: روز اول که آقای تارتار که خود مربی بزرگی در فوتبال ایران است به این تیم آمد دنبال یک هدف بودیم و آن هم صعود تیم به لیگ برتر است و تمامی بازیکنان هم همین هدف را دنبال خواهند کرد و امیدوارم هواداران جمی ما را حمایت کنند تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری