۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

بازدید تاج از ورزشگاه 15000 قزوین

دی اسپورت: رئیس فدراسیون فوتبال که به منظور برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان قزوین به این استان سفر کرده، از ورزشگاه 15000 نفری این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۹۲۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مهدی تاج در ابتدا گفت: انتخابات استان قزوین در فضایی آرام و در شرایطی خوب و با رقابتی سالم میان همه کاندیداها برگزار شد. استان قزوین پتانسیل خوبی در زمینه فوتبال دارد و هم باجیوند که امروز حائز اکثریت آرا شد و هم سایر کاندیداها می بایست با همکاری مناسب و دست در دست هم تمام تلاش خود را برای توسعه فوتبال در این استان انجام دهند.
وی در ادامه گفت: امروز از ورزشگاه 15.000 نفری قزوین نیز بازدیدی داشتیم و با توجه به شرایط مناسب این ورزشگاه امکان برگزاری اردوهای تیم های ملی پایه در این شهر وجود دارد. ضمن اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز اعلام آمادگی استان برای میزبانی از تیم های ملی فدراسیون فوتبال و برگزاری مسابقات در این شهر را اعلام کرد.
مهدی تاج در پایان در مورد برگزاری انتخابات در سایر استانها گفت: انتخابات هیات های فوتبال در استانهای خراسان جنوبی، اصفهان و خراسان شمالی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد. ضمن اینکه انتخابات ریاست هیات فوتبال استان اصفهان با همان کاندیداهای ثبت نام شده قبلی بزودی برگزار می شود.



برچسب ها: تاج قزوین