۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت؛

حامد بصیری: امیدوارم این برد سرآغاز پیروزی های ما باشد

دی اسپورت: حامد بصیری کاپیتان آلومینیوم اراک گفت: تیم ما تا هفته هشتم در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۷۹۷۷

حامد بصیری کاپیتان آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری "دی اسپورت" گفت تیم ما تا هفته هشتم در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت.

* شما با یک بازی خوب موفق شدید استقلال اهواز را با 3 گل شکست دهید، درحالی که در هفته اول شکست خانگی بدی را متحمل شدید.

بازی اول همیشه سختی های خاص خودش را دارد. تا تیم به شرایط ایده ال برسد زمان بر است اما با بازی خوبی که مقابل استقلال اهواز  انجام دادیم و چند گلی که به ثمر رساندیم توانستیم بازی اول را جبران کنیم و امیدوارم این بازی سرآغاز بردهای بعدی برای ما باشد.

 

* با توجه به اینکه شما سالهای زیادی در آلومینیوم اراک بازی می کنید و با شرایط تیم کاملا آشنایی دارید چه تفاوتی در تیم امسال نسبت به سالهای گذشته می بینید؟

تیم ما امسال از نظر نفرات تیم خوبی است و می تواند جزو مدعیان باشد. انشالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید با تزریق مالی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم سازی می توانیم تا هفته هشتم به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شویم.

 

* شاید خیلی زود باشد اما امسال چه رتبه ای برای آلومینیوم پیش بینی می کنید؟

فکر می کنم جزو مدعیان باشیم.

 

* از هواداران چه انتظاراتی دارید؟

شاید بازی اول برای قضاوت در مورد تیم کمی زود بود، ما انتظار داریم هواداران کمی صبر بیشتری به خرج دهند و با توجه به نفرات جدیدی که به تیم اضافه شده نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم. امیدوارم هواداران ما را یاری کنند تا با بردهای خوب در شهر خودمان روند رو به جلو را ادامه دهیم.



ترند های روز