۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

ابراهیمی: از هفته پنجم می‌توانم بازی کنم

 دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: مشکل مصدومیتم به طور کامل رفع شده و از هفته پنجم می‌توانم بازی کنم.
کد خبر: ۴۸۰۴۲

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: مشکل مصدومیتم به طور کامل رفع شده و از هفته پنجم می‌توانم بازی کنم.

 حسین ابراهیمی در مورد زمان حضورش در تمرینات فولاد خوزستان، گفت: قرار است جمعه راهی اهواز شوم تا بعد از صحبت با مسئولان فولاد در تمرینات شرکت کنم.

 

وی افزود: در این مدت از ناحیه ساق پا احساس درد می‌کردم و دکتر کیهانی برایم استراحت در نظر گرفته بود. تمرینات را در سالن وزنه و از طریق دوچرخه دنبال کردم تا به شرایط بهبودی برسم.

 

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود از او و مهرداد بایرامی خواستند برای مصدوم نشدن تعهد بدهد، اظهار داشت:‌ نه اینطور نیست. تا جایی که می‌دانم بایرامی هم از ناحیه همستیرینگ مصدومیت داشته اما به بهبودی رسیده است. نمی‌دانم شرایط او به چه شکلی است اما قرار است من جمعه به اهواز بروم و با مسئولان تیم صحبت کنم.

 

وی در مورد اینکه آیا شرایط بازی در هفته پنجم را دارد، خاطرنشان کرد: بله مشکلم حل شده و می‌توانم به میدان بروم.

 

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا کارت بازی‌اش را دریافت کرده است، عنوان کرد: تا 25 شهریور برای گرفتن کارت بازی زمان هست. قرار بود به اهواز بروم و کارهای نهایی را انجام دهیم تا کارتم را دریافت کنم.

 

هافبک فولاد خوزستان در مورد نتایج این تیم در 4 هفته ابتدایی، تصریح کرد:  متاسفانه در چهار هفته ابتدایی کمی بدشانس بودیم. ناهماهنگی بین اعضای تیم زیاد است. چند بازیکن اصلی تیم در هفته‌های ابتدایی مصدوم بوددن و اتفاقا با نعیم سعداوی سرمربی تیم هم که صحبت می‌کردم او از این مسئله گله می‌کرد و می‌گفت دستم خالی است. امیدوارم شرایط بازیکنان مصدوم فوتبال هر چه زودتر بهبود پیدا کند و بتوانیم در ادامه مسابقات وضعیت بهتری داشته باشیم.

 

 

 

منبع:فارس



ترند های روز