۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰

نفت فردا دو جلسه تمرین می کند

دی اسپورت: سرمربی تیم فوتبال نفت برنامه تمرینی تیمش را در اردوی سرعین را اعلام کرد .
کد خبر: ۴۸۱۷۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، طبق برنامه اعلام شده بازیکنان تیم نفت در روز چهارشنبه دو نوبت تمرین خواهند داشت , تمرین نوبت صبح روز چهارشنبه که ساعت 10:30 آغاز می شود به تمرینات بدنسازی و کار با وزنه در یکی از سالن های مجهز شهر اردبیل اختصاص دارد بههمین دلیل اعضای تیم صبح چهارشنبه توسط اتوبوس عازم شهر اردبیل شده و بعد از اتمام تمرین به سرعین باز میگردند . تمرین نوبت عصر نیز ساعت 18:30 برگزار می شود که اعضای تیم نفت ساعت17:30 هتل سپید را به مقصد زمین تمرین ترک می کنند .

اعضای تیم فوتبال نفت تهران که صبح امروز با حضور در فرودگاه مهرآباد عازم اردبیل شده بودند .پس از فرود هواپیما در اردبیل و استقبال گرم هواداران از علی دایی و پاسخگویی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به احساسات هواداران, عازم سرعین شدند کاروان تیم فوتبال نفت تهران که در سرعین با استقبال 200نفری هواداران مواجه شدند در هتل سپید این شهر مستقر گردیدند .

مسئولان هتل سپید با نصب بنرهایی مقدم سرمربی راه آهن,اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم نفت را خیر مقدم گفته بودند.
اعضای کاروان تیم نفت سپس در اتاق های خود مستقر شده و به استراحت پرداختند .
اولین تمرین تیم نفت تهران نیز ساعت18عصر امروز در ورزشگاه نیر شهر سرعین برگزار گردید.
در این تمرین که به مدت 90 دقیقه برگزار گردید ,بخش عمده تمرین به کارهای هوازی و بدنسازی زیر نظرقربانی بدنساز تیم اختصاص داشت, علی دایی سرمربی تیم نفت تهران نیز ناظر تمرین شاگردان خود بود .
بازیکنان نفت تهران نیز از فردا در دو نوبت به تمرین می پردازند .