۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

اصغر نصیری: پتانسیل صعود به لیگ برتر را داریم

دی اسپورت: جمی ها گرچه در دو بازی انجام شده فقط دو گل زدند ولی گلی هم دریافت نکردند تا نشان دهند که خط دفاعی منسجمی دارند و به همین راحتی هم گل نخواهد خورد ویکی از بازیکنان این خط دفاعی اصغر نصیری است که یکی از بازیکنان باسابقه این تیم نیز محسوب می شود.
کد خبر: ۴۸۲۶۸

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت" ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در همان شروع رقابتهای لیگ یک پرقدرت آغاز کرد تا نشان دهد که مدعی صعود خواهد بود و در دو بازی خود دو برد شیرین را بدست آورد.


جمی ها گرچه در دو بازی انجام شده فقط دو گل زدند ولی گلی هم دریافت نکردند تا نشان دهند که خط دفاعی منسجمی دارند و به همین راحتی هم گل نخواهد خورد ویکی از بازیکنان این خط دفاعی اصغر نصیری است که یکی از بازیکنان باسابقه این تیم نیز محسوب می شود.

 

نصیری در این خصوص به دی اسپورت گفت: خدا را شکر در همان دو هفته ابتدایی را خوب شروع کردیم و شخصیت تیمی خوبی گرفتیم که برمی گردد به مدیریت خوب آقای رضاییان مدیر عامل تیم که ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی تیم برقرار کرده است و رفاقت خیلی خوبی در این بین وجود دارد.


وی در خصوص روند تیمی پارس جم در بازیهای آینده هم گفت: تمام تلاش مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان این است که همین روند ادامه داشته باشد و به گفته آقای رضاییان ما سی و چهار فینال را در پیش روی داریم خصوصاً دو بازی آینده ما خیلی مهم است و ما سال اول حضورمان است و پنانسیل این را داریم که به لیگ برتر صعود کنیم و برای صعود تیم، باید از همان ابتدا محکم باشیم .


مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص بازی این تیم مقابل خیبر هم گفت: ما در نیمه اول به خاطر مسافت طی شده خسته بودیم ولی در نیمه دوم سوار بر بازی شدیم واگر از موقعیتهایمان به خوبی استفاده کرده بودیم حتی می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم و بازی یکطرفه شد و به تیم حریف یک موقعیت هم ندادیم و تیم خیبر هم نشان داد که مشکل بدنی دارد.


مدافع راست جمی ها در خصوص بازی آینده این تیم مقابل آلومنیوم اراک هم افزود: آلومنیوم تیم خیلی خوبی است و حداقل این را در دوبازی گذشته ثابت کرده ولی ما هم تیم پارس جنوبی هستیم و در این دیدار فقط برای برد به میدان خواهیم رفت و حتی به تساوی هم فکر نخواهیم کرد و با آنالیزی که کادر فمی از این تیم انجام داده به امید خدا با دست پر بر خواهیم گشت.

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری



ترند های روز