۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

پیمان نامور: برای کسب سه امتیاز به کرمان می رویم

 تیم فوتبال گل گهر سیرجان با نمایش خوب خود در دو هفته ابتدایی لیگ یک صدرنشین جدول لیگ دسته یک کشور لقب گرفته تا خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند. و باید دید سیرجانی ها می توانند همین روند را ادامه بدهند یا خیر.
کد خبر: ۴۸۲۸۶

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با نمایش خوب خود در دو هفته ابتدایی لیگ یک صدرنشین جدول لیگ دسته یک کشور لقب گرفته تا خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند. و باید دید سیرجانی ها می توانند همین روند را ادامه بدهند یا خیر.


در همین خصوص در گفتگویی اختصاصی با پیمان نامور هافبک بازیساز این تیم نظراتش را جویا شدیم که وی در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت:


تیم خیلی خوب و جوانی داریم و بازیها را خیلی خوب شروع کردیم و صدرنشین هستیم و مشکل مالی هم نداریم و اگر مسئولین تیم به تعهدات خودشان در ادامه هم عمل کنند انشاالله همین روند ادامه پیدا خواهد کرد تا مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.

 

پیمان نامور که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در این خصوص گفت: من سال گذشته در پاس دچار مصدومیت شدم و شکر خدا الان و با توجه به تمریناتی که داشتم وضعیتم خیلی بهتر شده و انگیزه زیادی دارم تا برای تیم گل گهر ثمر بخش باشم.


وی در خصوص بازی این هفته این تیم در مقابل مس کرمان هم افزود: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و با آنالیزی که کادر فنی از تیم مس خواهد کرد قطعاً برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری