۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
در گفت و گو با دی اسپورت:

امیر تیزرو:هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده ایم

دی اسپورت:مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان عدم هماهنگی لازم بین بازیکنان این تیم را دلیل کسب نتایج ضعیف در دو هفته گذشته می داند.
کد خبر: ۴۸۲۹۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":امیر تیزرو مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط و دیدار تیمش برابر راه آهن در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت:شرایط تیم ما در حال حاضر خوب است و تمام بازیکنان تیم مصمم هستند که از این وضعیت بوجود آمده خارج شویم و بتوانیم به روزهای خوب پیش رو دست پیدا کنیم. تمرینات نیز به صورت منظم و خوب در حال برگزاری است.

 

در مورد بازی با تیم راه آهن هم باید بگویم که جز پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار به چیز دیگری فکر نمی کنیم تا بتوانیم به اوضاع تیم سر و سامان بدهیم، تیم ما از لحاظ فنی خوب است و در هر بازی موقعیت های زیادی نیز خلق می کنیم و در این بازی هم مطمئنا اگر دقت زیادی در محوطه جریمه حریف داشته باشیم می توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم، کما اینکه باید در خط دفاع نیز بیشتر از گذشته و با تمرکز و هوشیاری بیشتری کار کنیم.

 

وی در مورد نتیجه نگرفتن تیمش در دو دیدار ابتدائی در مصاف با حریفان نیز اظهار داشت:با وجود برتری تیم ما در دو بازی گذشته متاسفانه در نتیجه گیری زیادی موفق عمل نکرده ایم و به همین دلیل دو بازی ابتدایی لیگ را از دست دادیم اما مطمئنا این مشکل نیز طی روزهای آتی حل خواهد شد.

 

تیزرو در پایان در رابطه با داوری دو دیدار گذشته تیمش برابر حریفان و همچنین امیدواری هواداران این تیم به عملکرد خوب تیمشان در هفته های آتی نیز خاطر نشان ساخت:در مورد داوری ها باید بگویم بدترین قضاوت ها در این دو هفته برای ما صورت گرفت، امیدوارم کمیته داوران در چینش داوران نظارت ویژه ای داشته باشد. در مورد تیم و هواداران هم باید گفت هنوز تیم به شرایط آرمانی نرسیده است و لازم است که هواداران کمی صبور و به آینده امیدوار باشند چرا که این تیم از لحاظ فنی در شرایط خوبی به سر می برد اما عدم هماهنگی لازم بین بازیکنان باعث کسب نتایج ضعیف شده است و دلیل آن نیز تغییرات زیادی است که در تیم نسبت به سال گذشته بوجود آمده است.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی



ترند های روز