۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

کشاورز:تغییرات به نفع فوتسال نیست

دی اسپورت: کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت:تیم ملی برای موفقیت در مسابقات جام جهانی نیاز به حمایت دارد.
کد خبر: ۴۸۳۱۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، محمد کشاورز درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل گیتی پسند اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می کنم مستحق سه امتیاز این بازی بودیم. در اکثر دقایق این بازی از تیم حریف برتر بودیم و خداراشکر توانستیم با انجام یک بازی خوب و حمایت هواداران مان سه امتیاز کامل این بازی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: خداراشکر در صدر  جدول قرار داریم و خیلی امیدواریم که بتوانیم به این روند ادامه دهیم. هرچند خوب می دانیم که در ادامه مسابقات راه بسیار سختی را پیش رو داریم چون تیم های خوب و آماده در لیگ وجود دارند و هرکدام نیز برای کسب بهترین عنوان تلاش می کنند.

کاپیتان گیتی پسند درباره داوری مسابقات اذعان داشت: با توجه به بازی های حساس و مهمی که در لیگ برتر فوتسال وجود دارد قضاوت این بازی ها را هم به همان اندازه سخت و حساس است. به خصوص بازی هایی که نزدیک به هم هست و تماشاگران زیادی هم از این بازی ها استقبال می کنند. من فکر می کنم که کمیته داوران برای این بازی ها باید از داوران باتجربه و خوب استفاده  کند که اشتباه داوران حقی را از تیم ها ضایع نکند.

کشاورز درباره تعطیلات مسابقات لیگ به جهت بازی های تیم ملی عنوان کرد: به هرحال چاره ای دیگری نیست. تیم ملی هم در اولویت قرار دارد و بازی های بسیار مهمی را در پیش رو دارد. باشگاه ها همه تلاش می کنند تا ما تیم ملی خوب و سرحالی داشته باشیم و به نظر من  کار دیگری نمی توان کرد. بازی های تدارکاتی ، تورنمنت تایلند و مسابقات جهانی را در پیش داریم و باید کار کنیم که تیم ملی بتواند با قدرت و آمادگی کامل راهی مسابقات شود. به نظر من شاید یکسری از تیم ها از وقفه ایجاد شده در مسابقات لیگ متضرر شوند. به هرحال تیم ملی به همه چیز ارجحیت دارد و باید برای کمک به این تیم تن به این تعطیلات دهیم. 

وی درباره شرایط تیم ملی گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم. بازیکنان شایسته و خوبی داریم که حرف های بسیاری در جام جهانی برای گفتن دارند اما تیم ملی برای موفقیت در مسابقات جام جهانی نیاز به حمایت دارد. باید این تیم را از هرجهت حمایت کنند. به نظر من اگر این اتفاق بیفتد حس می کنم که نتایج خیلی خوبی را در جام جهانی رقم بزنیم و مردم نیز از عملکرد تیم ملی فوتسال راضی می شوند. 

کشاورز در پایان در درباره حضور افتخاری در باشگاه استقلال و احتمالا خداحافظی وی از کمیته فوتسال گفت: من اولا سمت جدید ایشان به عنوان سرپرست باشگاه استقلال را تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. من خیلی وارد این بحث های مدیریتی نمی شوم اما حس می کنم با توجه به اینکه فاصله تا جام جهانی خیلی کم است تغییر و تحولات در مقطع کنونی به نفع فوتسال نباشد.