۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
اختصاصی دی اسپورت؛

ادامه روند هبه شدن تیم به شهرستانها

دی اسپورت:باز هم یک امتیاز لیگ دویی را فدراسیون به یک شهرستان هدیه کرد.
کد خبر: ۴۸۳۲۸

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته از لیگ دسته اول سقوط کرد امسال می بایست در مسابقات لیگ دسته دوم حاضر می شد اما این باشگاه به دلیل بدهی های زیاد منحل شد اما این بدان معنی نبود که تیم داماش در مسابقات لیگ دسته دوم شرکت نمی کند. چرا که در یک بازی پیچیده فدراسیون فوتبال امتیاز تیم منحل شده داماش گیلان را به شهر یاسوج هبه کرد و در طرف دیگر نیز داماش گیلان با خرید امتیاز رهپویان رضوانشهر با نام داماش رشت در مسابقات لیگ دسته دوم حاضر خواهد شد.

البته مطمنا این خرید امتیاز توسط داماش برای رضوانشهری ها اتفاق بدی است چرا که رضوانشهری های پر شور در این  فصل مسابقات لیگ دسته دوم نماینده ای نخواهند داشت.

گفتی است طبق قرعه کشی انجام شده مسابقات لیگ دسته دوم تیم رهپویان رضوانشهر (داماش رشت) در گروه دوم مسابقات با تیم های - آبی پوشان اردبیل- بادران نوین تهران- - شهرداری بندر عباس- نفت نوین آبادان- شهرداری ماهشهر- پتروکیان شوشتر- شهرداری کاشان-استقلال آبی ب-شهرداری ارومیه-شهرداری فومن- شهید کریمی جویبار همگروه شده است.

همچنین تیم هبه شده به شهر یاسوج نیز در گروه نخست مسابقات لیگ دسته دوم با تیم های -گیتی پسند اصفهان- نفت امیدیه- کیمیا فرایند تهران- نفت وگاز گچساران- برق جدید فارس- بعثت کرمانشاه- خلخال دشت خلخال- فولاد نوین اهواز- اروند خرمشهر- قشقایی شیراز- شهرداری اراک همگروه شده است.

مسابقات لیگ دسته دوم 9شهریور با حضور36تیم در سه گروه آغاز خواهد شد که در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله پایانی این مسابقات راه پیدا می کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز