۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

افتخاری:کمیته فنی استقلال تشکیل می شود

دی اسپورت: سرپرست باشگاه استقلال گفت:کمیته فنی استقلال تشکیل می شود.
کد خبر: ۴۸۳۷۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، رضا افتخاری درباره تغییر سرپرست تیم استقلال اظهار داشت: اقای پورحیدری با شرایطی که دارند روی نیمکت صلاح نیست بنشینند. ما با پیشکسوتان استقلال نشست داشتیم به اینها گفتم شما وقت می گذارید اما بهره برداری اقتصادی نمی شود از آنها خواستم کمیته فنی تشکیل دهید دو نفر از ما یعنی آقای عبداللهی و معینی و 5 نفر از پیشکسوتان این کمیته را تشکیل دهند.  امروز در هیات مدیره مصوب  کردیم کمیته و صندوق پیشکسوتان تشکیل شود. 

وی افزود: استقلال در شرایطی بود که باید به آن شوک وارد می شد. حضور آقایان فریبا و عبداللهی روی نیمکت شرایط روحی و روانی تیم را تغییر می دهد. آقای وزیر هم امروز با تیم صحبت کردند.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر برابر ماشین سازی نتیجه خوبی بگیریم راه مان هموار می شود. ما در این 20 روز فرصت داریم که آماده شویم. حضور دو نفر جدید برای  کمک به آقای منصوریان است. 

وی درباره جلسه محرمانه  وزیر  با بازیکنان گفت: آقای وزیر صحبتی که داشتند مبنی بر این بود که این تیم هوادار زیاد دارد اگر خوب باشید هواداران تان راضی خواهند بود و اگر نتیجه نگیرید هواداران غمیگنی خواهند شد شادی و غمگینی آنها بر روحیه مردم تاثیر خواهد گذاشت. وزیر از تیم خواست تلاش کنند تا رضایت هواداران را جلب کنند. 

سرپرست باشگاه استقلال درباره صحبت های خسرو حیدری بیان داشت:حیدری صحبتی با وزیر نکرد و فقط آقای منصوریان و رحمتی صحبت کردند.

 وی درباره کمیته فوتسال و مسولیتش در این کمیته گفت: ساعت 18 تیم به تایلند رفت قرار بود بروند برای بدرقه اما متاسفانه به دلیل برنامه امروز نتوانستم البته سفارش لازم را کردم به آنها گفتم این بازی ها تدارکاتی است اما حیثیتی خواهد بود. 

افتخاری درباره حکم مدیرعاملی استقلال اذعان داشت : باید تشریفات آن طی شود و سپس همه چیز مشخص خواهد شد. 

وی درباره بیانیه امروز علی سامره گفت: حضور ایشان در آکادمی منتفی است. من گذشته اینجا را نمی دانم. در هرحال کمیته انضباطی باشگاه به این پرونده ورود می کند و رسیدگی می کند. تکلیف سامره هم روشن خواهد شد. ایشان باید مشخص شود که چرا این صحبت ها را مطرح کرده است. یک مقدار عجولانه صحبت کرده باید با ما صحبت می کرد و ما خودمان رسیدگی می کردیم. اینکه ایشان به این شکل صحبت کند درست نیست. 

افتخاری درباره وضعیت آکادمی استقلال اظهار داشت: من خودم سرپرست  ورمزیار در تیم فوتسال بودم ایشان زحمت می کشد اما ابزار کار را ندارد. امکانات کمپ مرحوم حجازی ضعیف است. داریم کارهایی را انجام می دهیم تا اوضاع بهتر شود. 

 



ترند های روز