۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

ابراهیم زاده:از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه دیدار با تیم گل گهر سیرجان پیرامون مسائل مختلف به بحث و گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۴۸۳۸۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه دیدار با تیم گل گهر سیرجان پیرامون مسائل مختلف به بحث و گفتگو پرداخت. ابراهیم زاده در مورد دو تساوی متوالی تیمش در هفته های نخست رقابت‌های لیگ دسته اول گفت:

 

یکی از تساوی ها در خارج از خانه و در شهر بوشهر بود که هوای بسیار گرم و درصد بالایی رطوبت داشت، ضمن اینکه سفر از کرمان به سایر شهرها به جز تهران با دو پرواز انجام می شود و این مسئله باعث خستگی بازیکنان می شود.

 

وی افزود:از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم، البته در بازی گذشته فرزاد حسین خانی و مهدی دغاغله مصدوم شدند و به همین دلیل مجبور شدیم دو تعویض اجباری در ترکیب تیم انجام دهیم و نتوانستیم تفکرات هجومی خود را به خوبی در بازی پیاده کنیم.

 

 سرمربی نارنجی پوشان کرمانی در خصوص تفاوت های لیگ برتر و لیگ دسته اول هم اذعان کرد:در لیگ دسته اول بازیکنان بیشتر درگیرانه بازی می کنند و تلاش می کنند انفرادی به موفقیت برسند از سوی دیگر داوری ها در لیگ یک شرایط خاص خود را دارد و با توجه به اینکه مسابقات پخش تلویزیونی نمی شود و نظارت رسانه ای کمتری بر این لیگ حاکم است مسلما وضعیت داوری ها هم نسبت به لیگ برتر متفاوت است.

 

 ابراهیم زاده در مورد دربی کرمان در این هفته نیز اظهار داشت:این بازی قبل از اینکه دربی کرمان باشد مسابقه ما با صدرنشین لیگ یک است، حریف ما دو بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و برخی از بازیکنان فصل گذشته مس نیز در این تیم حضور دارند و در مجموع دیداری سخت پیش روی دو تیم خواهد بود.

 

 وی در رابطه با اختصاص دو سهمیه برای صعود به لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه لیگ برتر شانزده تیمی است و لیگ یک هجده تیمی اختصاص دو سهمیه برای صعود منصفانه نیست، کاش سهمیه های صعود به دو و نیم تیم افزایش می یافت.