۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
فدراسیون با درخواستم موافقت نکرد و کار خاصی انجام نداد

قلعه‌نویی:رکورد امروزم نتیجه تنها تمرین کردن بود

دی اسپورت: ملی‌پوش پرتاب چکش ایران در المپیک گفت: برای المپیک تنها تمرین کردم و به نظرم رکورد امروزم نتیجه همین شرایط است.
کد خبر: ۴۸۳۸۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، پژمان قلعه‌نویی در پایان رقابتش در مرحله مقدماتی پرتاب چکش المپیک 2016 ریو اظهار داشت: رکوردم بیش از 77 متر است و اگر رکورد خودم را می‌زدم، به فینال می‌رفتم، اما نتوانستم کاری انجام بدهم. نمی‌دانم دقیقاً دلیل این اتفاق چه بود.

وی افزود: در وهله اول می‌گویم خودم مقصر هستم، چون ورزشکار مسئول نتیجه‌اش است، اما مواردی هم در دوران آماده‌سازی‌ام اتفاق افتاده که نمی‌توان تاثیرشان را نادیده گرفت.

پرتابگر چکش ایران ادامه داد: بعد از اینکه سهمیه گرفتم، تمام برنامه‌هایم بهم ریخت. من از فدراسیون خواستم که اجازه بدهند در گلستان تمرین کنم اما به من گفتند باید به تهران بیایم. در حالی‌که مربی‌ام در گلستان بود و با او رکوردهای خوبی زده بودم اما فدراسیون موافقت نکرد و مجبور شدم به تهران بیایم. در تهران هم کار خاصی نکردند. فقط برایم هتل گرفتند که استراحت و شام و ناهارم آنجا باشد، اما اینکه چطور تمرین کنم یا مربی‌ام چه کسی باشد، چیزی نگفتند.

قلعه‌نویی عنوان کرد: تنها تمرین کردم و به نظرم رکورد امروزم نتیجه همین شرایط است.

وی درباره اینکه شرایط مسابقه چقدر در نتیجه‌اش تاثیر داشته، گفت: شرایط مسابقه خیلی خوب بود. همه می‌گفتند جو المپیک استرس‌زا است اما برای من این حالت پیش نیامد، چرا که ذره‌ای استرس نداشتم و خیلی راحت مسابقه دادم.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران درباره پرتاب سومش و اینکه چه اتفاقی افتاد، خاطرنشان کرد: من همیشه پرتاب سوم، بهترین پرتابم می‌شد اما اینجا موقع پرتاب سوم کمربندم باز شد و نتوانستم پرتابم را کامل انجام دهم.