۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی روی سکو باشم

مجللی: فقط ۱۰ روز تمرین المپیکی داشتم

دی اسپورت: ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: با اختلاف خیلی ناچیز فینالیست شدن را از دست دادم و هیچ چیز جز نداشتن تمرینات مختص المپیک، دلیل آن نیست.
کد خبر: ۴۸۳۸۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، عادل مجللی پس از عدم راهیابی به دیدار فینال مسابقات قایقرانی بازی‌های المپیک 2016 ریو اشهار داشت: 10 روز مانده به المپیک مطلع شدم که المپیکی شده‌ام و زمان مناسبی برای تمرینات ویژه مختص این بازی‌ها نداشتم، همین موضوع هم امروز باعث شد تا به هدف و آرزویم نرسم.

وی ادامه داد: با اختلاف خیلی ناچیز فینالیست شدن را از دست دادم و هیچ چیز جز نداشتن تمرینات مختص المپیک، دلیل آن نیست، هر چه نیرو و توان داشتم رو کردم تا بین 9 نفر فینالیست باشم و حداقل با 8 نفر گروه دوم به فینال راه پیدا کنم اما نشد که نشد.

مجللی با اشاره به وضعیت قایقرانی ایران گفت: استعدادهای خوبی در این رشته پرمدال داریم و با حمایت ویژه و برنامه ریزی مناسب می‌توان به موفقیت و کسب مدال در المپیک 2020 امیدوار بود.

وی در پایان از مردم ایران به خصوص همشهریانش در گنبد عذرخواهی کرد و گفت: باور کنید با توجه به شرایط موجود و توانم، تمام تلاشم را کردم. شرمنده شما هستم اما قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی برای طلا و در المپیک بعدی روی سکو باشم.