۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
نبرد شمالی ها در خلیج فارس

پیش بازی ایرانجوان بوشهر و نساجی مازندران

در یکی از دیدارهای هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تیم فوتبال ایرانجوان میزبان نساجی مازندران خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۴۴۳

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با برگزاری نه دیدار در شهرهای مختلف کشورمان برگزار خواهد شد که در یکی از این دیدارها و در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تیم فوتبال ایرانجوان میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

دو تیم که از تیمهای ریشه دار و باسابقه فوتبال کشورمان محسوب میشوند ، بازیها را خوب شروع نکردند و با باخت به استقبال بازیها رفتند گرجه نساجی در هفته دوم جبران کرد و به یک پیروزی روحیه بخش دست یافت ولی قرمزهای بوشهری در هفته گذشته و در مقابل مس کرمان با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شدند تا نتوانند امتیازات کامل را بدست آورند و ایرانجوان که برای دومین بار پی در پی میزبان است نمی خواهد این سه امتیاز کامل را از دست بدهد و با تمرینات منظمی که در طول هفته داشته است بدنبال کسب پیروزی در این دیدار خواهد بود و شاگردان محمود فکری با برد هفته قبل مقابل نفت مسجد مسلیمان با روحیه ای مضاعف به مصاف حریف جنوبی خود خواهد رفت تا نبرد زیبایی را بین نمایندگان شمال و جنوب شاهد باشیم.


وجه مشابه دو تیم

* دو تیم ایرانجوان بوشهر و نساجی مازندران این بازیها را باشکست سه گله شروع کردند و هر دو در اولین بازی مهمان بودند که قرمزهای بوشهر با سه گل از نفت مسجد سلیمان شکست خوردند و نساجی هم با سه گل از اکسین البرزی که اولین سال حضورش را در لیگ یک تجربه می کند.

* دو تیم از خط دفاعی متزلزلی برخوردار هستند که با 4 گل خورده یکی از ضعیفترین خطوط دفاعی را برخوردار هستند.


*روی نیمکت دو تیم دو مربی جوان و آینده دار در عرصه مربیگری نشسته اند.


محمود فکری و محمود خرمزی که در عرضه بازیگری از بازیکنان خوشنام فوتبال محسوب میشدند حال در حرفه مربیگری هم می خواهند این مهم را بدست آورند.

برتری نساجی در خط حمله

شاگردان محمود فکری بر خلاف خط دفاعی خود، از خط جمله بهتری نسبت به حریف خود ایرانجوان بوشهر برخوردار هستند و با اضافه کردن محمد عباس زاده با تجربه که سابقه بازی و گلزنی در تیم پرسپولیس را نیز دارد سرو سامانی به این خط داده و همین بازیکن در بازی قبل هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا شمالی ها در خط حمله امیدوار بمانند.

 

نساجی در این دو بازی 3 گل به ثمر رسانده است ولی در آنسو ایرانجوانی ها علاوه بر خط دفاعی در خط حمله هم در این دو بازی نمایش خوبی نداشتند و فقط یک گل به ثمر رسانده اند که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است ولی می توان به حضور مهاجمین با انگیزه و جوانی همچو بابک لطیفی، بابا محمدی ، اصلان حسینی و حتی محمد طارمی امیدوار بود.


* یکی از جذابیت های این دیدار می توان به حضور سعید ابراهیم پور سنگربان اسبق نساجی اشاره کرد که هفت سال سابقه عضویت در این تیم را داشته و در این فصل دروازه بان ایرانجوان بوشهر است.


قابل ذکر است که این دیدار حساس را یاسر همرنگ به کمکهای: محمد راهی و امیر فلاح قضاوت خواهند کرد و امیر عرب براقی داور چهارم این دیدار است و عباس شهرجو نیز ناظر این بازی خواهد بود.

 





 

 

 

گزارش: محمدرضا زائری