۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

خبر بد برای آزمون و عزت اللهی

 دی اسپورت:سرمربی سرشناس سابق روستوف امروز با مسئولان باشگاه لوکوموتیو مسکو وارد مذاکره می‌شود و به نظر می‌رسد قصد بازگشت به تیم سابقش را ندارد.
کد خبر: ۴۸۵۰۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":سرمربی سرشناس سابق روستوف امروز با مسئولان باشگاه لوکوموتیو مسکو وارد مذاکره می‌شود و به نظر می‌رسد قصد بازگشت به تیم سابقش را ندارد.

 پس از آنکه مذاکرات تیم اسپارتاک مسکو با قربان بردیف سرمربی اسبق روستوف به نتیجه نرسید، احتمال بازگشت این سرمربی ترکمنستانی به تیم سابقش مطرح شد اما به نظر می‌رسد او قصد بازگشت ندارد زیرا امروز با مسئولان باشگاه لوکوموتیو دیگر تیم پایتخت نشین روسیه وارد مذاکره می‌شود.

 

سایت اسپورت روسیه خبر داد: قربان بردیف سرمربی مستعفی روستوف امروز با رئیس باشگاه لوکوموتیو مسکو جلسه دارد تا مذاکرات لازم برای بدست گرفتن هدایت این تیم انجام دهد. بردیف پیش از این در مذاکراتش با اسپارتاک به نتیجه نرسید.

 

این خبر نشان می‌دهد که گمانه زنی رسانه‌های روسیه به بازگشت بردیف به روستوف درست نست و او قصد بازگشت ندارد و این خبر بدی برای سردار آزمون و سعید عزت اللهی دو ستاره ایرانی روستوف است زیرا بردیف مربی بسیار توانمندی است.

 

 

 

منبع:فارس