۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

احمد سعدی‌پور: هدف اروند صعود به دسته اول است

 قائم‌مقام باشگاه کارون اروند در رابطه با تشکیل و چگونگی حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، توضیحاتی را به فارس ارائه داد.
کد خبر: ۴۸۵۴۹

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، قائم‌مقام باشگاه کارون اروند در رابطه با تشکیل و چگونگی حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، توضیحاتی را به فارس ارائه داد.

احمد سعدی‌پور در این رابطه اظهار کرد: پس از مساعدت عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس و خرید امتیاز تیم کارون اهواز در لیگ دو خریداری شد و به مردم خرمشهر تقدیم شد و موجودیت این تیم متعلق به شهر خرمشهر است و به‌صورت شخصی اداره خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمرینات ما در زمین شهرداری برگزار می‌شود و مسابقات نیز در ورزشگاه 15 هزارنفری خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حمایت از نماینده شهر خود در بازی‌های این تیم به ورزشگاه مراجعه کنند.

قائم‌مقام باشگاه کارون اروند خرمشهر تصریح کرد: 60 درصد از بازیکنان ما از شهرهای آبادان و خرمشهر جذب شده‌اند و به این دلیل که فوتبال خرمشهر، سال‌هاست فعالیت خاصی نداشته، به اجبار در برخی پست‌ها از سایر شهرستان‌های استان و کشور بازیکنانی را به خدمت گرفته‌ایم.

سعدی‌پور افزود: تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی همه اقشار مردمی در خرمشهر از ما صورت گرفته و خود علاقه‌مندان به این تیم جلوی نفوذ حواشی را گرفته‌اند.

وی تأکید کرد: در تصمیمات اولیه باشگاه، هدف از تشکیل این تیم صعود به لیگ دسته اول عنوان شد و برای دستیابی به این مهم همه امکانات لازم نیز فراهم شده است و نگاه ما نیز به صعود از این آوردگاه خواهد بود.

قائم‌مقام باشگاه کارون اروند خرمشهر عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت نفت و گاز اروندان نیز در این راه دشوار ما را یاری خواهند کرد و به‌عنوان اسپانسر از تیم کارون اروند خرمشهر حمایت لازم را دارند.



ترند های روز