۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
تحلیل کامل گروه سوم لیگ دسته دوم:

در گروه سوم لیگ دو جمع مدعیان حمع است!

دی اسپورت: در گروه سوم رقابتهای لیگ دسته دوم تیمهای کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، شاهین توسعه کیش، سردار بوکان ، شهرداری تبریز و شاهین ماهشهر مدعی هستند.
کد خبر: ۴۸۵۶۷

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛قرعه کشی مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور انجام شد که بر این اساس در گروه سوم آلومینیوم هرمزگان - پاس همدان - کارا شیراز- شاهین شهرداری بوشهر- نیرو زمینی تهران- کاسپین قزوین- شاهین توسعه کیش- سردار بوکان- شهرداری تبریز- هف سمنان- شاهین ماهشهر- شهرداری همدان با هم همگروه شده اند.

با نگاهی به اسامی تیم ها و سوابق آن ها به خوبی در می یابیم که این گروه گروهی است که تیم ها تقریبا در آن شرایط متعادلی دارند که این قضیه هم می تواند رقابت در گروه سوم را سخت کند و هم می تواند این قضیه رقابت را برای تیم های منسجم و با برنامه در این گروه ساده کند اما لیگ دو نشان داده که هیچ گروهی ساده نیست و همواره تا روزپایانی در تمام گروه ها رقابت شانه به شانه وجود دارد.

 

آلومینیوم هرمزگان
تیم آلومینیوم پس از سقوط از لیگ به حال خود رها شد و سرنوشتی نامعلوم داشت اما طی روزهای گذشته در جلسه ای که با حضور مسئولان استانی  و باشگاه برگزار شد تصمیم بر تیمداری در فصل جدید گرفته شده است. به احتمال فراوان عباس سرخاب برای فصل جدید هدایت این تیم را بر عهده گرفته و ماموریت بازگشت نماینده هرمزگان به لیگ یک را بر عهده خواهد گرفت. بزرگترین مانع این تیم زمان از دست رفته است و پیش بینی می شود سرخاب راهی سخت و طاقت فرسا در پیش داشته باشد.


پاس همدان
قهرمان آسیا پس از سقوط از لیگ برتر و یک حال باید روزگار را در لیگ دو بگذراند. تیمی که هدایت آن را رضا طلایی منش بر عهده گرفته است. این مربی می خواهد با بازیکنان بومی و با تجربه راهی صعود به لیگ یک را طی کرده و داستان تلخ فصل پیش را به فراموشی بسپارند.

کارا شیراز
کاکوهای شیرازی فصل پیش با کمترین بضائت مالی هرچه در توان داشتند به کار بستند و موفق شدند مرحله اول را با سلامت پشت سر بگذرانند. اما مرحله دوم نتوانستند کاری از پیش ببرند و از صعود به لیگ یک ناکام ماندند. مسئولان این باشگاه در دومین سال حضور در لیگ دسته دوم عزم خود را برای صعود به رده بالاتر جزم کرده اند. این تیم با جذب مهره های ارزشمند می تواند رقیب سرسختی برای سایر رقیبان باشد.

شاهین شهرداری بوشهر
بوشهری ها فصل پیش بر خلاف دور اول که خیلی جنگنده و مدعی ظاهر شدند اما دور دوم خوبی را پشت سر نگذاشتند و حواشی درون باشگاهی مانع بزرگی پیش روی این تیم بود و باعث شد تا شاهد پرواز شاهین نباشیم.
این تیم دوست داشتنی و پرهوادار این فصل هم شروع طوفانی داشته و با جذب بازیکنان لیگ برتری و یکی و با به خدمت گرفتن محمد احمدزاده سودای صعود را در ذهن می پرورانند.

نیرو زمینی تهران
سربازان فصل پیش با در اختیار داشتن بازیکنان لیگ برتری یکی از بخت های نخست صعود به لیگ دسته اول بودند اما نتوانستند به لیگ یک بازگردند و این فصل به دنبال تکیمیل نمودند کار ناتمام خود هستند. سرازیر شدن بازیکنان سرباز از لیگ های برتر و یک به این تیم یکی از آیتم هایی ایست که این تیم را متمایز کرده است و می تواند این تیم را یکی از مدعیان گروه سوم نامید.

 کاسپین قزوین
نماینده قزوین علاوه بر اینکه فصل پیش حال و روز خوبی نداشت این فصل نیز حضورش در هاله ای از ابهام است و تاکنون تصمیم جدی برای حضور در لیگ دسته دوم ندارد.

شاهین توسعه کیش
نماینده جزیره زیبای کیش در لیگ 2 کشور فصل پیش دو نیم فصل متفاوت داشت. این تیم از قعر جدول به میانه جدول رسید و اگر خطیبی کمی زودتر به این تیم اضافه شده بود شاید کیشی ها این فصل را در لیگ یک سپری می کردند.
مسئولین این باشگاه فصل جدید بخشی از سهام تیم را به اسپانسر قوی سپرده است و با تفکری حدید وارد مسابقات می شود. این تیم با به خدمت گرفتن بازیکنان مستعد می تواند یکی از شگفتی های گروه سوم باشند.

 سردار بوکان
تنها رقیب شاهین در این گروه از لحاظ هوادار تیم سردار بوکان می باشد. بوکانی ها فصل پیش با در اختیار داشتن بیش از ده هزار هوادار همه نگاهها را به خود معطوف کرده بودند و این فصل نیز بازی در قلعه بوکان چالشی بزرگ برای هر تیمی خواهد بود
این تیم طی روزهای اخیر دچار تغییرات مهمی شده است. محمد مومنی پس از چند جلسه تمرین و تست گیری از این تیم جدا شده است. گفته می شود مسئولان باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن مربی نامداری هستند. پیروز قربانی بازیکن اسبق استقلال، فرشاد پیوس اسطوره باشگاه پرسپولیس و میثم منیعی بازیکن اسبق استقلال سه گزینه ای هستند که بوکانی ها با آنها وارد مذاکره شده اند.
این تیم در کنار داشتن هواداران پرشور این فصل دیگر مشکل مالی هم نخواهد داشت. شورا و شهرداری شهر بوکان قول مساعدت داده اند تا این تیم دیگر دغدغه مالی نداشته باشد و همه چیز برای صعود این تیم به لیگ یک هموار شود. باید منتظر ماند و دید سردار طی ساعات آینده دچار چه تغییراتی می شود.

شهرداری تبریز
تبریز با داشتن سه نماینده در لیگ برتر نشان داده یکی از قطب های جدید فوتبال کشورمان است. آذری زبانان با تشکیل تیمی کاملا بومی این فصل نیز در صدد هستند حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشند. به گفته مسئولان این باشگاه هدف اصلی بازیکن سازی بوده تا خروجی آن در اختیار باشگاههای لیگ برتری قرار گیرد.

هف سمنان
هف فصل پیش با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته دوم سقوط کرد اما با رای کمیته استیناف جایگزین شهدای جویبار شد و قرار است حضوری مجدد داشته باشد.

شاهین ماهشهر
دومین شاهین گروه سوم نماینده شهر ماهشهر است. این تیم فصل گذشته با جوانان خوزستانی موفق به صعود به لیگ دسته دوم شد. خوزستانی ها با به خدمت گرفتن بازیکنان بومی و مستعد دیگر مدعی این گروه هستند. تیمی که رقیب جدی برای دیگر همنام بوشهری است و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

شهرداری همدان
دومین نماینده لیگ دویی همدان شهرداری است. تیمی که فصل گذشته با برنامه ریزی صحیح موفق به طی کردن راه صعود شد. شهرداری می تواند سوپرایز این گروه باشد.