۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کامرانی‌فر:

فغانی قبل ازتیم قهرمانی مدال طلایش را می‌گیرد

دی اسپورت: رئیس دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال گفت: علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری قبل از تیم قهرمان المپیک مدال طلایشان را روی سکوی می‌گیرند.
کد خبر: ۴۸۶۱۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حسن کامرانی‌فر در مورد قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌هایش در فینال فوتبال در المپیک گفت: انتخاب علیرضا فغانی، رضا سخندان و منصوری به عنوان تیم داوری فینال المپیک ریو 2016 موفقیتی برای جامعه داوری فوتبال و در کل جامعه ورزشی کشورمان ایران است. این انتخاب را به رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج، علی کفاشیان نایب رئیس اول، علیرضا اسدی دبیر فدراسیون و اصفهانیان رئیس کمیته داوران تبریک می‌گویم. 

وی ادامه داد: برای تیم داوری ایران آرزوی موفقیت در فینال المپیک را دارم و مدال طلایی که فغانی، سخندان و منصوری قبل از مدال طلای قهرمان المپیک روی سکو می‌گیرند به اندازه مدال طلای ورزشکاران ارزشمند است. ضمن اینکه آنها بازی حساس آلمان و برزیل را داوری می‌کنند. حضور تیم داوری روی سکو قبل از حضور بازیکنان قهرمان و دریافت مدال طلا بهترین لحظه برای جامعه فوتبال و ورزش ایران است. 

کامرانی‌ فر با اشاره به زحمات تیم داوری برای رسیدن به قضاوت فینال المپیک گفت: این تیم داوری زحمات فراوانی کشید و مستحق این افتخار بود. آنها به دور از حاشیه تلاش کردند برای داوری فوتبال کشور در عرصه بین‌المللی افتخار آفریینی کنند. فغانی، سخندان و منصوری الگوی فنی و اخلاقی بسیار خوبی برای داوران جوان ایران هستند. قطعا داورانی که در لیگ برتر و لیگ دسته اول هستند می‌توانند از چنین الگوی خوبی بهره‌مند شوند.

مسئول دپارتمان داوری فوتبال ایران تصریح کرد: من به عنوان مسئول دپارتمان داوری این افتخار را به فغانی، سخندان و منصوری تبریک می‌گویم و از سویی دیگر باید این موفقیت بزرگ را به خانواده‌اش، پدر و مادر، همسر و فرزندانش تبریک گفت.