۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال؛

هتریک مس کرمان در تساوی ها

دی اسپورت:از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز دو تیم مس کرمان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.
کد خبر: ۴۸۷۳۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم مس کرمان و گل گهر سیرجان در استادیوم شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند، با شروع بازی و در نیمه نخست تیم مهمان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ اکبر صغیری مهاجم این تیم موفق شد روی سانتر زیبای مهرداد آوخ و با ضربه سر توپ را تبدیل به گل کند تا شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل گهر از حریف خود پیش بیفتند در ادامه تیم مس نیز که برای جبران گل خورده جلو کشیده بود و سرا پا حمله شده بود موفق شد از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۳۹ توسط احمدرضا زنده روح به گل تساوی دست یابد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

 

با آغاز نیمه دوم اگر چه تیم مس بازی را هجومی شروع کرد و توپ و میدان را بیشتر از حریف خود در اختیار داشت و موقعیت های بسیار خوبی نیز روی دروازه تیم گل گهر خلق کرد اما مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت های بدست آمده استفاده کنند تا این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

 

بازیکنان مس کرمان:

آرمان شهداد نژاد، بهنام داداش وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده روح، سجاد اژدر (مهدی تیکدری ۷۳)، محسن دلیر، میلاد محمدی(فرشید علیزاده ۶۴)، علیرضا قاسمی(مهدی دغاغله ۶۰)، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی.

 

بازیکنان گل گهر سیرجان:

پرویز کریمی، عیسی پرتو، مهران گلزاری، هادی رکابی، میلاد صادقیان، علی مرزبان، پیمان نامور، رضا محمود آبادی(هادی دهقانی ۴۵)، مهدی جعفر پور، مهرداد آوخ (حمزه مظفری ۸۶)، اکبر صغیری (حمید گلزاری ۶۶).

 

داوران:احمد صالحی، حمید سبحانی، رضا حیدری، سید رضا مهدوی.

 

اخطارها:علیرضا ابراهیمی (مس کرمان) ، علی مرزبان و مهرداد آوخ (گل گهر سیرجان ).

 

اخراج:علی مرزبان (گل گهر سیرجان _ دقیقه ۸۴).

 

برترین بازیکن میدان:احمدرضا زنده روح 

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی