۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲

گرشاسبی: علیه سلیمی حق‌کشی صورت گرفت

مشاور وزیر ورزش گفت: من معتقدم که علیه وزنه‌بردار سنگین وزن ایران حق‌کشی صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۸۷۷۹

 به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، حمیدرضا گرشاسبی در مراسم استقبال از کاروان وزنه‌برداری ایران از المپیک 2016  ریو اظهار داشت: موفقیت‌های تیم وزنه‌برداری را به مردم و فدراسیون پرتلاش وزنه‌برداری تبریک می‌گویم، اگر آن حق‌کشی برای بهداد سلیمی رخ نمی‌داد، یک رکورد دیگر را به ثبت می‌رساندیم.

 

وی ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها نخواستند این اتفاق خوب برای ایران بیفتد که امیدوارم این موضوع را ورزشکارانی که بازی‌هایشان باقی مانده، جبران کنند. خوشبختانه افتخارآفرینی حسن یزدانی همه را شاد کرد و روحیه‌ای بود برای ورزشکارانی که هنوز مسابقات خود را آغاز نکرده‌اند.

 

مشاور وزیر ورزش خاطرنشان کرد: امیدوارم طلاهای کاروان ایران بیش‌تر شود و جایگاه ایران بالاتر برود، هرچند که بدشانسی و حق‌کشی اجازه نداد تا ورزشکاران ایران توان اصلی خود را به رخ حریفان بکشند.

 

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع حق‌کشی علی بهداد سلیمی پیگیری می‌شود یا خیر، گفت: وقتی نتیجه اعلام می‌شود در همان لحظه نمی‌توان کار خاصی انجام داد، اما پیگیری‌ها ادامه دارد و شکایت در این خصوص انجام شده است، هرچند پس از مسابقه هم مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری و مربی بهداد اعتراض خود را اعلام کردند. به هر حال بتوانیم ثابت کنیم که این حق‌کشی علیه بهداد صورت گرفته است، چون رأی که بعید است تغییر کند، اما می‌توانیم ثابت کنیم مدال را از چنگ پهلوان ایرانی که با مصدومیت خود را به مسابقات رسانده بود، درآورده‌اند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه بلافاصله بعد از مسابقه وزیر ورزش اعلام کرد که به بهداد سلیمی به خاطر حق‌کشی که علیه وی صورت گرفت و رکوردی که در یک ضرب شکسته شد، مانند مدال پاداش داده می‌شود. 

 

 

 

 

 

منبع: فارس